Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "crazy j"hulde aan de ouwe taart dan  :D

:shock:  :shock: wat zeg jij nou tegen Suzuki-Girl ???  :shock:



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

nee dwars niet suzuki-girl. Ik had het over die ouwe taart wat zij zelf beschreef.  :oops:
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "crazy j"nee dwars niet suzuki-girl. Ik had het over die ouwe taart wat zij zelf beschreef.  :oops:

Nah ja, in jou ogen ben ik wss echt een ouwe taart  :lol:  :wink:

Maare wat jij zegt he CrazyJ, dat dames nooit te hard rijden :?
Zal ik je even een geheimpje verklappen :?:






ik rij altijd te  hard....ben ik zeker geen dame :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

ik zeg niks dr over  :wink:   :D
living the life the way it comes

B-Witch

Morgen wordt het nog prima motorweer, dus denk ik dat ik nog een lekker stukje ga rijden, mss richting Ruhrsee 8)
wss wel 's morgens, dan is het nog lekker rustig op de weg :wink:

edit: mocht iemand mee willen gaan, 9.00 uur in Bochholtz bij de grensovergang (parkeerplaats) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Morgen wordt het nog prima motorweer, dus denk ik dat ik nog een lekker stukje ga rijden, mss richting Ruhrsee 8)
wss wel 's morgens, dan is het nog lekker rustig op de weg :wink:

edit: mocht iemand mee willen gaan, 9.00 uur in Bochholtz bij de grensovergang (parkeerplaats) :wink:

had ik ook in gedachte.....maar weet niet of ik optijd wakker word.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Het kijkt me wat bedenkelijk buiten, mss dat het toch droog blijft...ik rij dalijk gewoon naar het zuiden, maar niet naar de Ruhrsee :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:oops: Zou graag zijn meegereden, maar ik heb hier vier pups van 7-8 weken oud op vakantie en E moet werken dus helaas. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits":oops: Zou graag zijn meegereden, maar ik heb hier vier pups van 7-8 weken oud op vakantie en E moet werken dus helaas. :cry:


Jammer Frits, zou ik wel gezellig gevonden hebben, Next time better dan maar :wink:

ff lekker 185 km heuvelland en omstreken gereden, en weer lekker op tijd thuis.
8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Het kijkt me wat bedenkelijk buiten, mss dat het toch droog blijft...ik rij dalijk gewoon naar het zuiden, maar niet naar de Ruhrsee :?

Heb de gok gewaagd en toch naar de ruhrsee gegaan met het vrouwke achterop. Zonder de GPS uit de tas te halen toch gevonden  :shock: . En dat terwijl er 2 omleidingen waren  :shock:  :shock: . Mensen die mij kennen weten dat dat een hele prestatie is.

Even een bockworst mit kartoffelsalad gegeten bij 'bei post' aan het water. En weer terug, rond 15:00 begon het idd wat te betrekken. Maar goed droog gebleven.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Het kijkt me wat bedenkelijk buiten, mss dat het toch droog blijft...ik rij dalijk gewoon naar het zuiden, maar niet naar de Ruhrsee :?

Heb de gok gewaagd en toch naar de ruhrsee gegaan met het vrouwke achterop. Zonder de GPS uit de tas te halen toch gevonden  :shock: . En dat terwijl er 2 omleidingen waren  :shock:  :shock: . Mensen die mij kennen weten dat dat een hele prestatie is.

Even een bockworst mit kartoffelsalad gegeten bij 'bei post' aan het water. En weer terug, rond 15:00 begon het idd wat te betrekken. Maar goed droog gebleven.

ben ook omstreeks 9.00 uur aan het tankstation vertrokken en richting Monchau vertrokken....Monchau-Einrur en terug naar huis...Het was wel erg nat op de weg in de bossen aldaar, veel wind op de hoogtes/vlaktes.

iig ff lekker gestuurd.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

gaat vandaag nog iemand richting "renbaan"? (epen dus  :roll: )
tis verdomd mooi weer  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

Woensdag nog iemand in t heuvelland te vinden? het belooft uitstekend weer te worden.... mijn Banden moeten sowieso op voordat het gaat regenen... dus ik ben wel een paar uurtjes onderweg  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "WhomBom"Woensdag nog iemand in t heuvelland te vinden? het belooft uitstekend weer te worden.... mijn Banden moeten sowieso op voordat het gaat regenen... dus ik ben wel een paar uurtjes onderweg  :twisted:

ga dr vanmiddag nog een paar uurkes op uit maar richting ardennen dus ook heuvelachtig land maar dan effe anders
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"Woensdag nog iemand in t heuvelland te vinden? het belooft uitstekend weer te worden.... mijn Banden moeten sowieso op voordat het gaat regenen... dus ik ben wel een paar uurtjes onderweg  :twisted:


Vanavond 70km gemakt  8)
Proud on the South