Hoofdmenu

Metzeler Lasertec

Gestart door Herr Tod, 27 augustus, 2006, 14:14:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Heeft iemand ervaring met deze banden? Ik heb de keuze tussen Bridgestone BT45 en Metzeler Lasertec voor de GSX 750. BT45 heb ik op de Bandit gehad maar met Metzeler heb ik geen ervaring. :?:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Metzeler = Pirelli
Pirelli = goed

You can't go wrong  :thumbsup:

DeWitte

metzeler zijn banden voor beemers  :?  :? en dan nog voor de voorzichtigen onder die .......

K*t banden imo  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"metzeler zijn banden voor beemers  :?  :? en dan nog voor de voorzichtigen onder die .......

K*t banden imo  :guns:

Over welk type heb je het dan Hub? Vast niet over de Rennsport RS1...

Niet zo snel he  :wink:

WhomBom

De Gs500 rijdende duitsers zweren zo'n beetje bij metzeler.... maar die vinden de BT45 ook heel goed  :shutup:

Toen ik mijn Gs'ke kocht lagen er ook metzelers op, (met die schuine groeven, geen idee welk type, me1 of me3 oid) droog weer: genoeg grip (was in mijn "starters" periode dus zo heel gek heb ik er nooit mee gedaan) nat weer:  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

hier enkele quotes;

"laut Motorrad ist der lasertec nen gutes stück schlechter als der bt45"

"Statt dem BT45 hab ich ihn genommen, weil mir das Spurverhalten des Battlax auf Unebenheiten nicht gefallen hat. (Der Dunlop Arrowmax war da deutlich angenehmer.) Was soll ich sagen; der Lasertec zeigt das "snake chasing" noch mehr; ist keine wirkliche Verbesserung. In den Haftungsgrenzbereich gehe ich eher nicht, aber laut Reifentests soll der BT45 da immer noch der Massstab sein. "


"Der Lasertec ist nicht sooo viel schlechter als der BT45 "


"ich hab momentan auch den lasertec drauf...

eins muss ich ihm lassen: er hält und hält und hält und hält

LEIDER

ich fahr den jetzt seit ca. 10000 km stadtverkehr, winter und sommer. und ich krieg den einfach nicht runter.

und ich kann's kaum abwarten, endlich wieder den BT45 drauf machen zu können.

der lasertec wird, wenn der auch nur ein bisschen abgefahren ist, super rutschig, wenn's nass wird.

ich würde jedem vom lasertec abraten!!!
"

"Im direkten Vergleich zum Lasertec fand ich den BT45 ein gutes Stück kurvenwilliger. Ausserdem hatte ich mit den alten Metzelern (beiden Profilen) immer eine stärkere Aufstellneigung bei kleinen Bremsern in leichter Schräglage. Nass war der ME330/550 sogar etwas besser als der neuere Lasertec."


zegt genoeg lijkt mij  :arrow: BT's op die kist  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
ich fahr den jetzt seit ca. 10000 km stadtverkehr, winter und sommer.

:shutup:  :shutup:  :shutup:  :shutup:  :shutup:

Citaat van: "WhomBom"
zegt genoeg lijkt mij  :arrow: BT's op die kist  :yes6rs:

:stupid:   {:)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"metzeler zijn banden voor beemers  :?  :? en dan nog voor de voorzichtigen onder die .......

K*t banden imo  :guns:

Over welk type heb je het dan Hub? Vast niet over de Rennsport RS1...

Niet zo snel he  :wink:

oh jawel> metzeler staat niet bekend om hun "haftung" (gemiddeld) :!: wel om hun "km-leistung" (hoog) :!:  . die vallen niet zo ff van hun geloof af.... :roll:

echt niet: blijven duitsers he??? en als je de reviews leest van Whom-Bom kan je ook niet anders concluderen:  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Op mijn motor worden zelfs de BT45's aangeraden als band..de metzlers worden ook genoemd maar met de nodige nadelen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"metzeler zijn banden voor beemers  :?  :? en dan nog voor de voorzichtigen onder die .......

K*t banden imo  :guns:

Over welk type heb je het dan Hub? Vast niet over de Rennsport RS1...

Niet zo snel he  :wink:

oh jawel> metzeler staat niet bekend om hun "haftung" (gemiddeld) :!: wel om hun "km-leistung" (hoog) :!:

WHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAHA  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Dus een RS1 gaat volgens jou lang mee??  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Bij mij aan de vookant nog geen 3000 km! En tijdens die 3000 km zijn mijn voetstepjes weer aardig licher geworden, dus met die "haftung" zit het ook wel heel goed...

Sorry Hub, terug naar school jij.  :lol: Je kunt niet alle Metzeler's over één kam scheren!!!!!!
Metzeler maakt ook goede banden!

Michelin maakt ook rukbanden, Pirelli ook, Dunlop ook enz enz...

Desmo-devil

Moet Schmetzke gelijk geven, heb nu ook Metzeler op de Monster ( type houden jullie te goed ) en die voldoen prima !

DeWitte

nee school hoef niet meer ik weet al alles :mrgreen: jij nog niet: :twisted:  en daarbij 3000km is dat voor een Rensport Band niet errug veel km's ???

edit en als jullie 2-en elkaar gelijk gaan geven is het hek vd dam :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"nee school hoef niet meer ik weet al alles :mrgreen: jij nog niet: :twisted:  en daarbij 3000km is dat voor een Rensport Band niet errug veel km's ???

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ja, veel te veel. Maarja, ik kan ook niet rijden en gebruik hem alleen in het midden  :lol:  :lol:  :lol:

Motzippaldy

Sportec M1 is top band alleen weinig km  :cry:
Proud on the South  

Herr Tod

En de Lasertec? :roll: :lol:

Citaat van: "FZ_Ron"Op mijn motor worden zelfs de BT45's aangeraden

Iemand die BT45 aanraad moet men doodknuppelen met Swallow Roadstar banden :twisted: BT45 is last resort :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: