Wie gaat er naar de superbikeraces in assen

Gestart door *LUCKY 13*, 29 augustus, 2006, 12:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Getver, wat een kut weer. :guns:

:twisted: Wees blij, ook daarmee kun je veel plezier beleven. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

@ Dwars :

Dat Ride4Fun gebeuren wilde ik vanaf de kant gaan bekijken (heb geen speciale auto), na 12.00 uur ga iuk dan ergens langs de kant staan, waar moet ik dan zijn....met andere woorden: hoe loopt de geplande route ongeveer ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"@ Dwars :

Dat Ride4Fun gebeuren wilde ik vanaf de kant gaan bekijken (heb geen speciale auto), na 12.00 uur ga iuk dan ergens langs de kant staan, waar moet ik dan zijn....met andere woorden: hoe loopt de geplande route ongeveer ?

ff zoeken :wink:

http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=1371&highlight=ride
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik wist dat er ergens wat stond...kon het alleen 123 niet vinden..ook niet via de zoekfunctie...

iig bedankt...heb ik wat te doen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

net terug uit assen
hendig vette races mooie crashes voor onze neus
enige wat jammer was op de vrijdag in de paddock waren de baterijen van de digi cam leeg dus niet zoveel gewoone pics wel paar actie pics
morge of zo kome ze drop
sal lucky 13 wel doen 8)  8)  :D
living the life the way it comes

Herr Tod

Een crash is nooit mooi, ik zie iemand liever met een rubber smerend achterwiel degene voor hem langs gaan in plaats van opeens in die kut regen van de baan af glijden :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

ok dat is ook zo ma t zag dr wel vetjes uit maar t mooiste is gewoon als je ze recht voor je  neus mekaar ziet in halen :lol: das gewoon schitterend :lol:  :lol:
living the life the way it comes