Wie gaat er naar de superbikeraces in assen

Gestart door *LUCKY 13*, 29 augustus, 2006, 12:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*LUCKY 13*

Ik zit met ouders en broertje van vrijdag tot maandag in Assen........Meer mensen die gaan? en in zijn voor een gezellig onderonsje van het mfl onder de trainingen of bij de races??
(as er heir al een ander topic over de superbike was, dan sorry voor deze :oops: )
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Desmo-devil

Kan helaas niet, ga wel naar Hillclimbing wedstrijden in Belgie, zie evenementen.

*LUCKY 13*

Lijkt erop dat t een familie uitje blijft dan met paps en crazy j.......

Ma we hebbe de digitale camera bij, dus as er in t weekend flinke actie is, zal k jullie met fotos verblijden (jaloers maken) :lol:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

:oops: gelukkig weet niemand daar dat k kawa rijdt.....Ga eeen dag in ducati outfit kijke, een dag met t ten kate shirt aan(as t op tijd binne komt van die knakkers van 3fm) en een dag in men kawa kledij :oops:

Ma denk dat t ducati shirt op zondag aangaat.......Kan k tenminste mee juichen :twisted:

Ma kzal wel zorgen dat er voldoende fotos worden gemaakt.........will be continued ofzoiets
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

crazy j

dagt dat ik ergens geleze had dat dr nog meer gingen naar de superbikes van mfl mja zou wel gezellie zijn
en ik doe me corona extra t shirt aan
van mijn broer gejat 8)
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: "crazy j"ik doe me corona extra t shirt aan
van mijn broer gejat

past het al?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

seekers heb t namelijk gekrege van m hat hij gekrege op de moterbeurs
maar t was m te klein dus is ie nu van mij
moet zegge ben wel jaloers op zijn win win tenkate honda t shirt
:oops:
living the life the way it comes

Busaberke

Ik ben er dit jaar niet bij , heel jammer.
Have fun!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "*LUCKY 13*"
(as er heir al een ander topic over de superbike was, dan sorry voor deze :oops: )

Zeker ook op motorforum actief he? Daar zitten de mensen die zich daar druk over maken... :fuckyou:

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "*LUCKY 13*"
(as er heir al een ander topic over de superbike was, dan sorry voor deze :oops: )

Zeker ook op motorforum actief he? Daar zitten de mensen die zich daar druk over maken... :fuckyou:
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

living the life the way it comes

Hakinnen

alé, bus net geladen, ff wat pitten en ben weg richting drentse hei met hakki Jr over een paar uurkes..

spreek u allen maandag of zo wel weer

@crazyJ   jong, amuseer dich maar good doa..en dink eraan..de rooie zin het sjenslt en de sjoonste vrouwluu lope bie Bertocchi en PSG-01 kawasaki   :wink:

melskeh

JA, ik en het vrouwtje van me gaan. Zaterdag met Ronnie v. D. en Zondag met Frankie S. en dit keer laat ik me lekker rijden... :lol:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

Bakkertjedeeg