het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kijk buurman en buurman verzamelen boetes voor door rood rijden :lol: AIM ook (kleurenblind?? :mrgreen:) rare hobby :?

ik heb dit jaar "pas" een gehad van geloof 27 pleuro omdat ik 11 km te hard reed :shock:  :shock: oppe autoweg met de brommert. Schmetzke heeft zich al een moeten melden voor een Wheelie :P

en jij ook al wat verzameld ???

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

130 voor inhalen doorgetrokken streep , snelheid kon gelukkig niet geschat worden. :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

1 met de auto van €38 voor te hard rijden op de Napoleonsweg toen ik pas mn rbw had en vakantiewerk deed bij mn pa op het werk :roll:

1 met de motor voor te hard rijden binnen de 10km, ook rond de €40 in Echt ergens :roll:

1 met de auto voor door rood rijden, 50 golf mestreech (nee ben niet kleurenblind, kon niet meer remmen) door motorpliessie begeleidt naar plek waar andere wouten weer stonden te schrijven... €95 dus

totaal: €173,- op 3,5jr tijd...

Waarvan dit jaar: 0,00 (ff afkloppen)

*LUCKY 13*

:oops: voor februari, met de autootjes in 1,5 jaar zo een 200,- aan snelheids overtredingen in Nederland. 1tje in belgie van 50km te hard op de snelweg, dacht iets rond de 200,-.

Met de motor tot vandaag nog niks (of nog niet binnengekomen  :evil: )
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Schmetzke heeft zich al een moeten melden voor een Wheelie :P

Oja, klopt. Heeft me gelukkig niets gekost.

Mijn totaal:

:arrow: Met de DRZ: rijden over fietspad, 45 Euro
:arrow: Met de DRZ: Wheely, 0 Euro
:arrow: Met de otto: Parkeren op een groenstrook: 50 Euro

Vrij netjes toch he met mijn rijstijl?  :twisted:

B-Witch

Nog niks, alleen een waarschuwing voor niet handsfree bellen in de auto :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

1x 30 euro omdat ik de papieren niet bij me had van een 530d (auto) van een klant  :?

voor de rest nog geen verkeersboetes :D
opeloos benzine verslaafd...

oldman

Citaat van: "Dwars"kijk buurman en buurman verzamelen boetes voor door rood rijden :lol: AIM ook (kleurenblind?? :mrgreen:) rare hobby :?

ik heb dit jaar "pas" een gehad van geloof 27 pleuro omdat ik 11 km te hard reed :shock:  :shock: oppe autoweg met de brommert. Schmetzke heeft zich al een moeten melden voor een Wheelie :P

en jij ook al wat verzameld ???

:mrgreen:

leuk hoor, sta ik ook ergens mee in de TOP.
moet erbij zeggen, mijn eerste bekeuring op motorfiets, na 33 jaar tuffen,
dat terwijl er toch wel diverse overtredingen zijn gemaakt  :wink:
geluk gehad, waarschijnlijk.  :twisted:  :evil:
vooral met deze hehehe

en die
even en laten leven.

WhomBom

een keer iets van 60 euro voor een kale band, en nu eentje van 75 voor tegen het verkeer in op een eenrichtingsweg  :roll:

135,- op twee jaar.... en nog geen een voor te hard rijden  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:shock: jij rijdt toch nooit te hard ? man dat mag niet eens :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

nog nooit iets ook niet met de fiets of voor iets anders
wel al bij halt moeten melden voor vuurwerk op school  8)
living the life the way it comes

Mounty

met de motor nog niks...met de auto een hele verzameling..heb ik de zolder mee behangen.. mijn dag record staat op 370 Gulden..is euhhhhongeveer 160 Euro..3x te hard rijden waarvan een de heen weg...een de terug weg in hoensbroek..dan naar maastricht waar ze ook weer een foto van me wilde..3x geflitst in een goed uur tijd...balen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Ozze

0 pleuro's vanwege het rijden zonder uitlaat. Ze wouden (Deutsche polizei) er wel een foto van hebben,
nou, ok, maak ik van da moment da ze van mijn brommerke een foto maken, ook een foto  :D  :D



Verder al bijna 1,5 jaar boete vrij, daarvoor was het elke maand raak  :?

Hoogste boete zou iets van 130 pleuro's zijn, hebben me gelaserd met 44 te hard in de "bebouwde kom" maar 30 genoteerd, op de acceptgiro ben ik al 2 jaar aan het "wachten"  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Herr Tod

:rofl:

Heb ik ook eens gedaan. Op het werk een soort bevestigingsbeugel gemaakt, daar waar normaal de uitlaat er aan zou komen had ik een plaatje er aan gelast met veel te weinig stroom. Dat plaatje heb ik er af gebroken zodat het uitzag alsof de demper onder het rijden er af was geflikkerd :lol: Just in case, heb je tenminste nog iets om te zeggen tegen meneer agent :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Ozze

Ik heb daar dan een krom bochie zitten:



Vind zowiezo een maf gedoe met die BMW's, zetten ze die uitlaat zo hoog omhoog, als je met koffers rijdt, zit er in het linker koffer een behoorlijke uitsparing  :? Maar ik rij nie met koffers, heb zadeltassen, 2x 30 liter, en uitlaat eraf  :D
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld