newbie Roadrage

Gestart door RoadRage, 15 september, 2006, 11:54:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoadRage

mijn naam is Leon, ben 33 jaar oud en rij intussen een jaartje of 10 motor.
Begonnen met een GPZ600r en vervolgens de overstap naar de ZZ-R1100 gemaakt. De ZZ-R de klok rond gereden, gereviseerd, en op kilometerstand 135.000 de boel opgeblazen... nog net 10.000 km van het nieuwe spuitwerk kunnen genieten.
Nadat ik de ZZ-R had opgeblazen, 14 dagen motorloos geweest... mijn huidige speeltje (sinds juli 2004) is een Kawasaki ZX-12r uit 2002:

k heb mijn principes, maar als ze je niet bevallen, heb ik wel andere
Kleren maken de man, naakte mensen hebben weinig tot geen invloed in de maatschappij

The Dominator

leuk speeltje hoor!!

anyway welcome hiero!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Na iemand uit de Achterhoek en een Zweed nu iemand helemaal uit Bagdad :shock: MFL goes internationaal :lol:

Welkom @MFL 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

welkom, mooie kanon  :worship-cool:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

crazy j

zei t je toch al bie die zweed dat we internationaal ginge dwars
welkom @ /\/\ F |_  8)  8)  :D
living the life the way it comes

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil


AngelInMe


Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Welkom @MFL

Ik las even op jullie site en kwam daar het bericht tegen van het 25 jarig jubileum van Ruud 8)
Ik had hem al heel lang niet meer gezien, maar afgelopen week kwam hij toevallig bij mijn winkeltje binnen om wat waarnemende zaken voor zijn collega te doen, hij sprak toen nog even over zijn 25 jarig jubileum maar vergat te vermelden wat hem allemaal op die dag overkomen was.
Misschien kwam dat omdat hij haast had? :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.