Hoofdmenu

MFL Ride-Out 21-09-05

Gestart door DeWitte, 16 september, 2005, 17:56:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

As. Woensdag 21 september wordt ut zonnig met 21 gr C. :shock:  :P  8) (ja ik heb dan vrij)
Ritje via eifel naar ardennen?? wie gaat ermee? Route zoals ik die laatst met BB heb gereden. Super veel bochten en weinig verkeer. Up-tempo zik mer :roll: Enige ervaring wel gewenst.

Tijd nog nader af te spreken :wink: vertrekplaats idem 8) WIE??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"As. Woensdag 21 september wordt ut zonnig met 21 gr C. :shock:  :P  8) (ja ik heb dan vrij)
Ritje via eifel naar ardennen?? wie gaat ermee? Route zoals ik die laatst met BB heb gereden. Super veel bochten en weinig verkeer. Up-tempo zik mer :roll: Enige ervaring wel gewenst.

Tijd nog nader af te spreken :wink: vertrekplaats idem 8) WIE??

Gaan met die banaan, ofwel desmo-devil is erbij

DeWitte

He Super Desmo 8) Wie nog meer??? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Busaberke

Citaat van: "Dwars"As. Woensdag 21 september wordt ut zonnig met 21 gr C. :shock:  :P  8) (ja ik heb dan vrij)

op woensdag?  :shock:
sjeezus, man!
we behoren niet allemaal tot de selecte groep met een part time baan!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"As. Woensdag 21 september wordt ut zonnig met 21 gr C. :shock:  :P  8) (ja ik heb dan vrij)


sinds wanneer betekend een dag in de week ouderschapsverlof dat je dan met je "vrunj" kan gaan scheuren?????  of heb je vrij gekregen van je dochtertje??  8)  8)

anyway, ik zit dus weer lekker in het brusselse dus kan dr helaas niet bijzijn........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

hadden jullie ook maar vroegah motte doorleren of een rijke vrouw motte trouwen :mrgreen:

iig tot nu alleen Desmo-Devil (die btw ook zo'n hard werkende vrouw heeft) die meegaat?? :wink:

had ik al verteld dat het woensdag 21 gr wordt, oh ja met een lekker zonnetje erbij 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

eddie

pffffff eddie moet arbeiten


Heb gelukkig een raam op kantoor zodat ik zie dat het zonnetje schijnt  8)

Maar door de airco voel ik er niks van :(

Have fun iig

The Dominator

Citaat van: "Dwars"hadden jullie ook maar vroegah motte doorleren of een rijke vrouw motte trouwen :mrgreen:

we zijn ook allemaal jaloers op je.. jij hebt tenminste iemand die thuis  de lakens uitdeelt :mrgreen:

maarja, daarentegen kon ik vrijdagavond lekker gaan rijden en mocht jij (natuurlijk volledig vrijwillig verplicht) bij de buren op bezoek :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Desmo is afgehaakt, mot wirreke :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ich hub vrie woonsdigmiddig, mer gaon allein, tempo te hoog :roll:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Ich hub vrie woonsdigmiddig, mer gaon allein, tempo te hoog :roll:

chicken :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Ich hub vrie woonsdigmiddig, mer gaon allein, tempo te hoog :roll:

chicken :?

Nietus! je zegt het toch zelf: met enige ervaring, dus wat versta je daaronder dan?

The Dominator

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Ich hub vrie woonsdigmiddig, mer gaon allein, tempo te hoog :roll:

chicken :?

Nietus! je zegt het toch zelf: met enige ervaring, dus wat versta je daaronder dan?

ervaring heb je! alleen dat jij je aan de snelheidsregels houd (en anderen misschien wat minder(waaronder ikzelf))
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

AngelInMe

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Ich hub vrie woonsdigmiddig, mer gaon allein, tempo te hoog :roll:

chicken :?

Nietus! je zegt het toch zelf: met enige ervaring, dus wat versta je daaronder dan?

ervaring heb je! alleen dat jij je aan de snelheidsregels houd (en anderen misschien wat minder(waaronder ikzelf))

Ja dat wel, ik heb een puntenrijbewijs en dat is me best dierbaar :roll: en ik trek die wouten aan :shock: