Hoofdmenu

joe bar style avondrit

Gestart door The Dominator, 19 september, 2006, 12:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

alleeh na aanleiding van ritje van afgelopen zaterdag, gaan we toch maar es proberen hier een regelmatig ritje van te maken.......

ivm "verhinderd" zijn ons aller dwars (aka macadamtussendegatenfinder)
nu niet op zaterdagavond maar aanstaande vrijdag omstreeks 18.30 in epen op de camerig verzamelen, laten we zeggen ergens in de buurt van BuitenLust........

who's in voor een paar uurkes lekker raggen over slands en buurlands weggetjes speciaal geselecteerd door ons alles dwars die altijd wel een stukje asfalt weet te vinden tussen de gaten  8)  onderweg misschien ff stoppend voor een pafke en verhalen over motoren/vrouwen (en een combinatie hiervan) maar vooral geen stoere verhalen over KD's en wheelies  :twisted:

EDIT Niet voor mietjes, vrouwen, angsthazen, schijtluizen en strakgeveerde sportwannabeebikes



- domidude
- dwars
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Gaat domidude met de 1 cilinder of met de 4 cilinder  :?:

The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"Gaat domidude met de 1 cilinder of met de 4 cilinder  :?:

uhmzz domidude heeft alleen maar 1-2-3 cilinders meer...... dus mocht ik de dominator in kofferbak van smart krijgen dan kom ik met 4 cilinder :mrgreen:  maar ga er maar vanuit dat ik dus met the domi kom cq meega......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"bla,bla .....

wou jij dan ook mee? :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"bla,bla .....

wou jij dan ook mee? :?

:mrgreen:

Als dat mag van herr über Dwars....  :oops:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"bla,bla .....

wou jij dan ook mee? :?

:mrgreen:

Als dat mag van herr über Dwars....  :oops:

:wink: we moeten toch iemand hebben om bier en sigaren te halen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Citaat van: "The Dominator"alleeh na aanleiding van ritje van afgelopen zaterdag, gaan we toch maar es proberen hier een regelmatig ritje van te maken.......

ivm "verhinderd" zijn ons aller dwars (aka macadamtussendegatenfinder)
nu niet op zaterdagavond maar aanstaande vrijdag omstreeks 18.30 in epen op de camerig verzamelen, laten we zeggen ergens in de buurt van BuitenLust........

who's in voor een paar uurkes lekker raggen over slands en buurlands weggetjes speciaal geselecteerd door ons alles dwars die altijd wel een stukje asfalt weet te vinden tussen de gaten  8)  onderweg misschien ff stoppend voor een pafke en verhalen over motoren/vrouwen (en een combinatie hiervan) maar vooral geen stoere verhalen over KD's en wheelies  :twisted:

EDIT Niet voor mietjes, vrouwen, angsthazen, schijtluizen en strakgeveerde sportwannabeebikes



- domidude
- dwars

Dus ik mag niet mee :whipping: met men 25 kwtje :oops:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Herr Tod

Ligt aan de vering :lol: Ik heb pas een interessante vering... voor een gare vork en achter een keihard afgestelde schokbreker ivm met 20 mm minder veerweg. Maar daar trek ik me niets van aan :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

btw dat van vrouwen is discriminatie!?!

Herr Tod

Ik denk eerder benzinebesparing, als je met een paar man een eeuwigheid ergens staat te wachten terwijl de motor stationair loopt...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

ligt aan het weer, ander zien jullie me wel aan komen puffen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
:wink: we moeten toch iemand hebben om bier en sigaren te halen :mrgreen:

Die haal ik dus voor iedereen, behalve voor jou :mrgreen: :wink:  :wink:  :wink:

Dus ik moet thuis blijven?  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"btw dat van vrouwen is discriminatie!?!


Soms moet je je niet altijd overal mee willen bemoeien als vrouw zijnde  :!:



alhoewel ik die heren ook wel eens zou willen zien raggen, maar dan vanaf het terrasje ofzo :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Ik denk eerder benzinebesparing, als je met een paar man een eeuwigheid ergens staat te wachten terwijl de motor stationair loopt...

:rofl:

geintje dames, jullie mogen gerust komen (kijken :mrgreen:) meeraggen is op eigen risico :twisted:

Kijk: it's a guys thing  :yes6rs: aangezien wij denken met onze plassert en niet voor elkaar willen onderdoen :rofl: wij ons dan ietwat vrijelijker kunnen bewegen zeg maar (zeker tov. strakke serveersters oppe terras :mrgreen:) waarom denk je dat onze eigen dames thuisblijven
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nee hoor heren, ben niet bevreesd, dit kippetje blijft thuis, heeft andere plannetjes uitgebroed :twisted:


Ik ga gewoon lekker donderdag een stukje rijden, en mss het weekend de eifel in, kan ik ook lekker sturen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.