Hoofdmenu

joe bar style avondrit

Gestart door The Dominator, 19 september, 2006, 12:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Nee hoor heren, ben niet bevreesd, dit kippetje blijft thuis, heeft andere plannetjes uitgebroed :twisted:

Wat zeg je dat toch vrouwelijk  :cum:


:)}

DeWitte

moggeavond al een voorproefje mss???  :twisted: soort generale repetitie zeg maar ?? :whipping: richting Gileppe of zo? daar een bakkie belgische friet kuje  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ik niet, ben morgen op Bilstain te vinden  :D  :twisted:  :twisted:  :twisted:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Ik niet, ben morgen op Bilstain te vinden  :D  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Tot hoe laat?? ligt nl op de route :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"Ik niet, ben morgen op Bilstain te vinden  :D  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Tot hoe laat?? ligt nl op de route :wink:

18.30  :P  Heb echt super veel zin.  :yes6rs:

Herr Tod

Ik ga morgen mn GSXR velg en wat plastic delen spuiten, geen idee hoe lang dat gaat duren, maar een stukje raggen is wel leuk. Desnoods in het donker :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"btw dat van vrouwen is discriminatie!?!


Soms moet je je niet altijd overal mee willen bemoeien als vrouw zijnde  :!:



alhoewel ik die heren ook wel eens zou willen zien raggen, maar dan vanaf het terrasje ofzo :wink:

Nah wou me er gewoon mee bemoeien, meer niet :rofl:

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"moggeavond al een voorproefje mss???  :twisted: soort generale repetitie zeg maar ?? :whipping: richting Gileppe of zo? daar een bakkie belgische friet kuje  :?:

Nou? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"moggeavond al een voorproefje mss???  :twisted: soort generale repetitie zeg maar ?? :whipping: richting Gileppe of zo? daar een bakkie belgische friet kuje  :?:

Nou? :mrgreen:

ff wat tussengekomen :roll: helaas en vrijdag weet ik ook nog niet of ik het red :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik was op eigen houtje gegaan, moest nog even tanken in Wittem en daar stond Motzy ook. Nog even een toerritje door het bos gemaakt. Daar waren 2 duitsers aan het rijden met een HP2 en nog zo'n plank op wielen. Half over de weg en daarna kwamen ze uit het bos :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"rijden met een HP2 en nog zo'n plank op wielen. :lol:

:shock: Een HP2 lijkt mij toch echt wel een goede printer van Hewlett Packard,  :shock: maar er op rijden, dan heb ik zoiets van ............. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

denk dat ie de HP2 by Beemer bedoeld Frits :wink: .

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

CiteerEDIT Niet voor mietjes, vrouwen, angsthazen, schijtluizen en strakgeveerde sportwannabeebikes

Had best mee willen gaan, maar ik zie dat met mijn strakgeveerde sportwannabeebike  niet tot de doelgroep hoort ????????????????????
Ik zou natuurlijk de monster kunnen nemen maar ik proef toch een beetje dat de heren zich willen afzonderen van de rest.

Hakinnen

Hakki's "out" voorlopig..

moet eerst wachten tot ik weer een nieuw rijbewijs, een kenteken en groene kaart heb.

WhomBom

Citaat van: "Desmo-devil"
CiteerEDIT Niet voor mietjes, vrouwen, angsthazen, schijtluizen en strakgeveerde sportwannabeebikes

Had best mee willen gaan, maar ik zie dat met mijn strakgeveerde sportwannabeebike  niet tot de doelgroep hoort ????????????????????
Ik zou natuurlijk de monster kunnen nemen maar ik proef toch een beetje dat de heren zich willen afzonderen van de rest.

tussen de regels door hoor je te lezen; er wordt best doorgereden, en het asfalt is niet overal geweldig. Als je dus denkt dat je het niet bijhoudt, of geen zin hebt om door belgie te stuiteren kun je wellicht beter niet meegaan  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."