Hoofdmenu

joe bar style avondrit

Gestart door The Dominator, 19 september, 2006, 12:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"ik proef toch een beetje dat de heren zich willen afzonderen van de rest.

mss tijd om je tanden te poetsen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Desmo-devil"
Ik zou natuurlijk de monster kunnen nemen maar ik proef toch een beetje dat de heren zich willen afzonderen van de rest.

Waarom zouden ze dan een topic openen  :? .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

living the life the way it comes

Desmo-devil

Citeertussen de regels door hoor je te lezen; er wordt best doorgereden, en het asfalt is niet overal geweldig. Als je dus denkt dat je het niet bijhoudt, of geen zin hebt om door belgie te stuiteren kun je wellicht beter niet meegaan  :wink

Waarom staat er dan niet :
Alleen voor stoere, niet homosexuele :thatsgay: , onbevreesde,heldhaftige mannen op een softgeveerde off the road bike. :banghead4rv:

WhomBom

op dat offroad bike gedeelte na zou dat er ook moeten staan  :twisted:  pak vrijdag gewoon die Monster en kom mee  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"
Citeertussen de regels door hoor je te lezen; er wordt best doorgereden, en het asfalt is niet overal geweldig. Als je dus denkt dat je het niet bijhoudt, of geen zin hebt om door belgie te stuiteren kun je wellicht beter niet meegaan  :wink

Waarom staat er dan niet :
Alleen voor stoere, niet homosexuele :thatsgay: , onbevreesde,heldhaftige mannen op een softgeveerde off the road bike. :banghead4rv:

Komkom, niet alles zo letterlijk nemen DD  :wink:

Ik ben zelf voorlopig even "out"

Crash op Bilstain  :lol:

Mounty

Citaat van: "Schmetzke"

Ik ben zelf voorlopig even "out"

Crash op Bilstain  :lol:

vertel eens...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Schmetzke"

Ik ben zelf voorlopig even "out"

Crash op Bilstain  :lol:

vertel eens...

ja vertel :shock: Husky in de poeier ?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Husky in de poeier ?? :?

Nee, maar Guido wel  :?

WhomBom

enne, vertel?

weet ook nog niet zeker of ik morgen kan, moet misschien werken  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"enne, vertel?

ja idd vertel, je bent toch niet op je hoofd of mond gevallen, hoop ik :mrgreen: (alhoewel dat laatste nie zo errug is :lol: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"enne, vertel?

ja idd vertel, je bent toch niet op je hoofd of mond gevallen, hoop ik :mrgreen: (alhoewel dat laatste nie zo errug is :lol: )

Wél op m'n hoofd gevallen, en alle 10 m'n vingers gebroken  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"enne, vertel?

ja idd vertel, je bent toch niet op je hoofd of mond gevallen, hoop ik :mrgreen: (alhoewel dat laatste nie zo errug is :lol: )

Wél op m'n hoofd gevallen, en alle 10 m'n vingers gebroken  :lol:

dan zal de Nilfisk (klopt, veegt en zuigt) wel overuren draaien :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"op dat offroad bike gedeelte na zou dat er ook moeten staan  :twisted:  pak vrijdag gewoon die Monster en kom mee  :wink:

Aleh jongens ik zit jullie maar wat te stangen.
Wie gaat er nu vanavond ? En waar komen jullie samen ?

*LUCKY 13*

ja ik ga wel mee.....DD ook mee? heb k weer wat om achteraan te plakken :roll:

Ik lees het hier wel hoelaat en waar!!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<