Hoofdmenu

joe bar style avondrit

Gestart door The Dominator, 19 september, 2006, 12:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Kreeg al berichten van een stel gekken in het heuvelland..met de vraag of ik daar bij was..niet dus..this time.. :lol: next time i'm in..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

was inderdaad wel weer lachen, maar van die belgische weg zijn me spontaan de peertjes in mijn achtelamp kapot getrild  :shock:  Kom ik net, zonder achterlicht, op huis aan, is me in wittem mega-grootscheepse politie controle  :?  ben ik dus maar met niet te veel gas, en niet te veel toeren, met de rem in langs getufd  :angel:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ehhhh ja dat wilde ik nog zeggen... je achterlicht deed het al vanaf Buitenlust niet :shutup: Dominator's achterlicht vertoonde ook kuren op het laatste...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "Herr Tod"Ehhhh ja dat wilde ik nog zeggen... je achterlicht deed het al vanaf Buitenlust niet :shutup: Dominator's achterlicht vertoonde ook kuren op het laatste...

waren geen kuren, had t licht uitgedaan :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Iemand zin voor vrijdag of zaterdag namiddag/avond  :?:

Zou graag eens achter een knieënde WB aanrijden  :shock:

Mounty

as het een beetje droog blijft wel ja..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Iemand zin voor vrijdag of zaterdag namiddag/avond  :?:

Zou graag eens achter een knieënde WB aanrijden  :shock:

zou je nog wel een bang van kunnen krijgen  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ik word er zelf bang van af en toe  :shock:  is vanaaf btw weer joe bar style "angesagt" ??
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
zou je nog wel een bang van kunnen krijgen  :wink:

Haha... Ik en angst  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Dus.. Hoelaat  :P

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"ik word er zelf bang van af en toe  :shock:  is vanaaf btw weer joe bar style "angesagt" ??

ikke helaas niet :cry: : achterband is op en helaas nog geen tijd gehad om een nieuwe te scoren: mss wel morgenavond ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"ik word er zelf bang van af en toe  :shock:  is vanaaf btw weer joe bar style "angesagt" ??

ikke helaas niet :cry: : achterband is op en helaas nog geen tijd gehad om een nieuwe te scoren: mss wel morgenavond ???

deze jongen ook niet vanaav (gister en woensdag wel geweest)

mayb 2morrow :mrgreen: (misschien morgen dus)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

count me out.


nog steeds "gevoel als ne dweil"hier...pokkegriep..

en de voorkant van de paso ligt eruit..

Schmetzke

Sjongejonge, zo wordt het natuurlijk nooit wat met het MFL Joe-Bar Team  :lol:  :wink:

Herr Tod

We hebben in ieder geval al iemand met een Bar thuis 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"Sjongejonge, zo wordt het natuurlijk nooit wat met het MFL Joe-Bar Team  :lol:  :wink:

zaterdagavond om een uurtje of zes (wordt al steeds vroeger donker dus effe bijtijds vertrekke)


laot mer huure heb dr zin an!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl