80.4 Nm op mijn drz-je ? help, pls.

Gestart door oldman, 20 september, 2006, 17:07:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oldman

kan iemand deze grafieken geloven, met oa 80.4 Nm  op mijn drz-je
laten doen bij rosa motoren in eysden.


pks zouden gelijk gebleven zijn 39 aan k-asa :twisted:  :evil:

ik heb geloof ik weer een paar euris weggegooid.
greetz
even en laten leven.

DeWitte

kost nou zoiets? zo'n "meting"?? :? en wat ben je nou wijzer? of laat ik het anders stellen: loopt ie harder of op z'n minst beter?? :roll:

zou het niet in me botte harses halen om daar centen aan te spenderen :? weggegooid geld imo voor ons mannen, Toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

oldman

de hoofd reden is, ik weet nu dat ik mijn carb. goed heb afgesteld, te arm kan nl. een vastloper veroorzaken.
daar ik ook een andere uitlaat heb gemonteerd+airbox mod,+ander filter,
ontstekings mod,verijderen van het pair syst, andere tandwiel(en) setup, vond ik dit belangrijk genoeg om te laten doen.
Ik had echter meer pktjes verwacht, en kan niet geloven dat ik nix verdient heb in pks maar wel koppel heb verhoogd van 36 naar 80Nm.
Misschien dat schmetzke, of een andere drz piloot, meer info kan geven.
edit: meting kost 35 euro
edit: ja, hij reageert beter op gas en trekt veel beter.
even en laten leven.

oldman

probleem is opgelost. Fa rosa heeft verkeerde waardes ingevoerd (pc)
hierdoor werd toerental gehalveerd, torque verdubbeld.
bedankt voor jullie input,
dwars, je kunt ook deze topic "closen".
even en laten leven.

Busaberke

Ik heb het topic weer ff geopend, want deze qoute verbaasde mij:

Citaat van: "oldman"de hoofd reden is, ik weet nu dat ik mijn carb. goed heb afgesteld, te arm kan nl. een vastloper veroorzaken.

:shock:

Een DRZ is toch geen 2-takt?
Bij mijn weten kunnen 4 takten niet vastlopen als gevolg van een te arme afstelling, hoe zit dat, Oldman ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Youp

Citaat van: "Busaberke"Ik heb het topic weer ff geopend, want deze qoute verbaasde mij:

Citaat van: "oldman"de hoofd reden is, ik weet nu dat ik mijn carb. goed heb afgesteld, te arm kan nl. een vastloper veroorzaken.

:shock:

Een DRZ is toch geen 2-takt?
Bij mijn weten kunnen 4 takten niet vastlopen als gevolg van een te arme afstelling, hoe zit dat, Oldman ?
`

je kan wel een gaatje in je zuiger branden :!:
opeloos benzine verslaafd...