Desmo's Helmet Design Studio

Gestart door Busaberke, 21 september, 2006, 21:02:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

alé..desmo...

weet je wat jij zou moeten doen?! ....juist..


paar mooie designs als voorbeeld maken..beetje spammen links en rechts en helmpkes gaan designen ....

Eigen dingetje doen..altijd goed

Herr Tod

Ik wil een helm in de vorm van de hoed van Jack Sparrow :mrgreen: Ben ik een echte wegpiraat 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Ok ok , maar wel in de wintermaanden svp.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"alé..desmo...

weet je wat jij zou moeten doen?! ....juist..


paar mooie designs als voorbeeld maken..beetje spammen links en rechts en helmpkes gaan designen ....

Eigen dingetje doen..altijd goed

helemaal mee eens: Desmo is supercreatief  8)  Mijn ouwe, 100.000x gevallen beemer helempie krijgt van ut weekend een hele nieuwe strakke look als ik zijn ontwerpen mag geloven :worship-cool:

Desmo voor president :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Zo Dwars, de helm is gedemonteerd , geschuurd en afgeplakt, morgen ga ik spuiten.
Vandaag de halve dag aan de stickers gewerkt en aan het vizier.
Leuk als je artistiek vrijheid krijgt van de opdrachtgever.
Wat wordt het ?? Ik zal een tipje van de sluier oplichten met een piccie

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

hoe staat het ervoor met de helm
wordt folges mij egt wel mooi  8)
living the life the way it comes

Desmo-devil

Vandaag gespoten, morgen plakken en blanke lak. Ik denk dat ie woensdag klaar is.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"En dan Desmo???? :mrgreen:

:twisted: Komt hier een foto ervan, VOOR dat dwars hem gezien heeft. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

desmo een vraag voor jou.
een vriend van me heeft een oude helm. kleur: zwart met veel krassen  erop en geen vizier wat op zich niet erg is.
zou jij daar wat van kunnen maken met het logo van het stuntteam erop
:?:  :?:  :?:
living the life the way it comes

Desmo-devil


Desmo-devil

Zo de helm  van Dwars is klaar !
Toch geen Joe Bar geworden, de stikkers waren te groot en ik vond het ook wat kinderachtig ogen. Wel nog een groot leermoment gehad. Twee lagen folie op elkaar is daarna moeilijk op een bol vlak te plakken.
Zo Dwars hier is die dan, morgen zie je de botsmuts live, ik hoop dat je het wat vind anders beginnen we gewoon van vorenaf aan. :lol:






de carbon look op de flanken en in het beemer logo zie je helaas slecht op de foto.

DeWitte

:P 1e indruk, ziet er goed uit Desmo: :worship-cool:  moet hem alleen in het echt zien: ik weet nog niet of ik die letters aan de zijkant niet te groot vindt :wink: iig super gedaan en hartstikke bedankt alvast  :worship-cool:

ps ik reken wel af met S.  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:P Perfect werk Desmo, ga zo door. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.