Hoofdmenu

hey!

Gestart door Bianca, 22 september, 2006, 20:01:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*LUCKY 13*

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "*LUCKY 13*"Zo thuis,w as een lekker stukje rijden (op men uitstapje naar die inrit in na) ma moet wel ff men pampertje verwisselen....Goddomme das ff wat anders dan rustig rijden :oops:

en die moet jou leren rijden als je rijbewijs hebt??? zou maar uitkijken... voor je t weet sta je dalik weer ergens in een oprit van een vreemd huis :mrgreen:

hahaha :worship-cool:

kan ik beter toch eerst even alleen gaan rijden.. zowizo trouwens :D[/quote]




Rij nou ma gewoon emt mij me, dan leer je t wel......(net as die andere dingen die k je geleert heb. haha) just kiddin
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Bianca

Citeer
Rij nou ma gewoon emt mij me, dan leer je t wel......(net as die andere dingen die k je geleert heb. haha) just kiddin

zeg! :shock:

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Welkom Bianca..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Youp

nou nou nou, wat loopt het hier storm...

welkom  8)
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

welkom bij MFL!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Welkom @MFL 8)

Yep het is een meisje :mrgreen:

enne wat betreft dat eerst alleen rijden: met Dwars of Dominator mee in het donker, daar is nog geen enkele vrouw slechter van geworden :twisted: (qua rijervaring he :wink: )

veel suc6 alvast met je examen 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Welkom @MFL  :wink:



pic's  :!:  :mrgreen: en de maten :angel:

HD4ever

Citaat van: "Bianca"Hallo allemaal,

Ik ben op dit forum gekomen dankzij mijn lievige (ahum!) ex arno *LUCKY 13*. Ik ben 19 jaar jong en woon in Maastricht. Ben nog niet in het bezit van dat papiertje maar heb volgende week vrijdag mijn examen. Om 15.00! Dus jullie mogen even voor me duimen :roll: Ik heb wel al een motor gekocht. Kawasaki zx6r 99 ( zonder een testritje te maken, slecht he  :shock:  ) Maar goed, het zal wel goedkomen :D Zo, nu ga ik eens wat op het forum neuzen. Kijken of ik weer wat wijzer word  8)

Groetjes!

Hoi Bianca, welkom op MFL.
Natuurlijk veel suc6 gewenst op het aanstaande examen.

HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

crazy j

suc 6 eh bianca  8)  8)  :thumbsup:
living the life the way it comes

Desmo-devil

Welkom van Desmodevil en we zullen allemaal proberen om vrijdag om 15 uur van de weg af te blijven, kan je van ons al geen last hebben.

Joepie1958

Shit, heb ik juist alle boeren van Maastricht en omstreken gemaild om rijdende barrieres in Maastricht op te werpen blijkt dat we van de weg af moeten blijven :oops:  :oops:  :oops:


Veel succes met je rij-examen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bianca

Haha nee kom maar gezellig mee :lol: Kunnen jullie me lekker nerveus maken :wink:

De Sjeng

Hey!!!
Wat boeren van maastricht?
bianca, veel succes vrijdag. gewoon vlotrijden, laat je niet van de wijsbrengen.
leuk ritje voor te beginnen, biketoberrit van de hill-climbers 14 oktober.
God Forgives, I Don't

Bianca

Hey Maurice!

Boeren? Gewoen Original Sjengstas :mrgreen:

Ik ga mijn best doen... gewoon lekker rijden en niet gaan stressen :lol:
En als ik het papiertje haal ben ik er 14 oktober ook bij 8)