Hoofdmenu

hey!

Gestart door Bianca, 22 september, 2006, 20:01:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Oh wat lief een aai over mijn bol :lol: Wiehoew 8)

Schmetzke

Citaat van: "Bianca"Oh wat lief een aai over mijn bol :lol: Wiehoew 8)

:angel:

Steefke™

Hoi Bianca,

Heel veel succes vanmiddag en laat je niet gek maken.:lol: :wink:

Grtzzz
Smells like rubber

Schmetzke


DeWitte

wat denk je? zou ze ut halen?? :?  denk dat als zij haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, net als alle andere dames die haar voorgingen dat roze papiertje wel (kado) krijgt :mrgreen: Hier ga ik zeik mee krijgen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"wat denk je? zou ze ut halen?? :?  denk dat als zij haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, net als alle andere dames die haar voorgingen dat roze papiertje wel (kado) krijgt :mrgreen: Hier ga ik zeik mee krijgen

Mss als jij exminator was wel ja, dan kregen wss alle goed uitziende jongedames hun papiertje kado :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

en terecht :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"wat denk je? zou ze ut halen?? :?  denk dat als zij haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, net als alle andere dames die haar voorgingen dat roze papiertje wel (kado) krijgt :mrgreen: Hier ga ik zeik mee krijgen

Mss als jij exminator was wel ja, dan kregen wss alle goed uitziende jongedames hun papiertje kado :roll:

Ja, dat zou al een katalysator zijn. Nu krijgt iedere miep die begint te huilen het kado, mooi of niet..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

hoe zou het zijn met haar
spannend  8)  :D
living the life the way it comes

Joepie1958

kom, kom,kom,kom,kom,kom, mien naegel zeen al gans kort van de zenuwe, wie is 't mit dat roze papierke :shock:  :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

geen nieuws is goed nieuws. laten we hopen.

Grtzz,
Smells like rubber

Bianca

WIEHOEW!!!!! IK BEN GESLAAGD :mrgreen:

Bianca

Citaat van: "Dwars"wat denk je? zou ze ut halen?? :?  denk dat als zij haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, net als alle andere dames die haar voorgingen dat roze papiertje wel (kado) krijgt :mrgreen: Hier ga ik zeik mee krijgen

Zeg :shock:  Ik heb mijn best wel moeten doen hoor :lol:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"WIEHOEW!!!!! IK BEN GESLAAGD :mrgreen:

toff  :lol: Te gek :worship-cool:   . gefeliciteerd en ben voorzichtig als je de weg op gaat.:wink:
Smells like rubber

WhomBom

damn, ze is nog niet begonnen of ze is al 4 keer zo snel als mij  :shock:

proficiat wa!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."