Warn a Brother !!

Gestart door HD4ever, 01 oktober, 2006, 21:09:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

crazy j

living the life the way it comes

B-Witch

Mooi toch, zo werkt het wel 8)
Zo vaak dat ik al gewaarschuwd ben door een andere motorrijder, dat je rustig moet rijden, en ja hoor, wat verderop idd controle. :evil:
Mooi is dat, dat waarschuwen, zal ik dus ook niet nalaten, ff teken geven van rustig aan, en iedereen begrijpt je :wink:

(doe ik wel niet bij koekblikken) :twisted:  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Mooi toch, zo werkt het wel 8)
Zo vaak dat ik al gewaarschuwd ben door een andere motorrijder, dat je rustig moet rijden, en ja hoor, wat verderop idd controle. :evil:
Mooi is dat, dat waarschuwen, zal ik dus ook niet nalaten, ff teken geven van rustig aan, en iedereen begrijpt je :wink:

(doe ik wel niet bij koekblikken) :twisted:  :twisted:

Shit, daarom was er niemand die even waarschuwde toen ik net met het koekblik met 66 km/uur door Maasbracht reed. Stond daar achter een boom zo'n 'wanabee' politie agente met een lasergun.
En dan ook nog dom vragen of ik soms een verklaring wil afleggen voor mijn rijgedrag. :shutup:
Ik zeg nog "Waarom ga je geen boeven vangen of bijvoorbeeld een hennep plantage opruimen? ", en daar was ze dus niet erg blij mee. Dat is de 2e prent dit jaar al. Kost dus €56,-. De fuckers  :fuckyou: Dat zijn verdomme veel pintjes !!  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

:shock:  :shock:  :shock:
In Maasbracht met de lasergun :?: , das dan voor het eerst volgens mij :?

(waar stonden die dan?)
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Zo gebeurt het nu ook al bij ons op school met de scooters.
als iemand op school komt en er is roller dan belt hij weer vrienden van hem op, en die bellen weer anderen en uit eindelijk komt bijna niemand met de brommer. alleen die paar wat niet opgevoerd zijn ( ik bedoel niet met opvoeren dat ze over de 100 lopen. maar kom op eey 60/65 mag toch wel of niet soms.)
living the life the way it comes

karz

hmm toen ik 16 / 18 was had je nog geen gsm's  , althans het was geen gemeengoed. :evil:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"hmm toen ik 16 / 18 was had je nog geen gsm's  , althans het was geen gemeengoed. :evil:

toen ik dat was 16 waren dat van die complete kasten, beetje lastig om in je binnenzak te stoppen
(goh begin een ouwe doos te worden) :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl":shock:  :shock:  :shock:
In Maasbracht met de lasergun :?: , das dan voor het eerst volgens mij :?

(waar stonden die dan?)

Om 5 uur op de Stevensweerderweg' toen ik vanaf de de Rijksweg richting de Berkelaar wou rijden. Het waren de 'struikrovers' van Limburg Noord.   :lol:

Citeer(goh begin een ouwe doos te worden) :oops:

Jij komt pas net kijken, kuiken dat je bent   :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Jij komt pas net kijken, kuiken dat je bent   :rofl:

:laughing49so: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "HD4ever"Jij komt pas net kijken, kuiken dat je bent   :rofl:

:lol: Nee, jij trekt volle zalen en voor jou leggen ze de rode loper uit. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.