Hoofdmenu

kabouterkesrit zondag 5 nov

Gestart door DeWitte, 04 oktober, 2006, 09:39:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"he DomiDude :wink: route klaar?? maak es een voorstel???

uhm, route is wel klaar maareh heb totnutoe effe geen vervoer zellevers (kapotgelopen lager in linksysteem) maar zal ze van het weekend sowieso effe posten en vd rest proberen te regelen dat de domi weer op wielen staat (en nee, ga niet bij jou achterop, mocht ik geen vervoer hebben)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Steefke™

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"he DomiDude :wink: route klaar?? maak es een voorstel???

uhm, route is wel klaar maareh heb totnutoe effe geen vervoer zellevers (kapotgelopen lager in linksysteem) maar zal ze van het weekend sowieso effe posten en vd rest proberen te regelen dat de domi weer op wielen staat (en nee, ga niet bij jou achterop, mocht ik geen vervoer hebben)

effe plaatje omschroeven op het circuitfietsje  :wink:
Smells like rubber

karz

..maareh we gaan nog ?  {:)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ik weet nu nog niet iig of ik het haal, de baas heeft veel zieken op ut werk, die moet aantreden en de oppas (oma) is ook geveld:?  dan zou ik thuisblijven moeten :? ik zie het zaterdag....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

alleeh, net nog effe aan de route gesleuteld, vertrek mcdonalds mestreech (die bij de geusselt dus) en afsluitend bij pam-pam in visé (voor e lekker spaghettike) door wat inkortingen links en rechts kom ik in totaal op een 320km....

ik zeg es wat:  om een uur of 10 bij de MCdrek??
volgens de software een uurke of 5 sturen maar route is altijd onderweg nog aan te passen ivm weersomstandigheden en vallende eikels :mrgreen:

ik heb iig al de TKC's gemonteerd :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

miljaar... zondag... dan moet ik werken  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"alleeh, net nog effe aan de route gesleuteld, vertrek mcdonalds mestreech (die bij de geusselt dus) en afsluitend bij pam-pam in visé (voor e lekker spaghettike) door wat inkortingen links en rechts kom ik in totaal op een 320km....

ik zeg es wat:  om een uur of 10 bij de MCdrek??
volgens de software een uurke of 5 sturen maar route is altijd onderweg nog aan te passen ivm weersomstandigheden en vallende eikels :mrgreen:

ik heb iig al de TKC's gemonteerd :mrgreen:

alez...ik rij dan wel van de geuselt naar vise voor da lekker spaghettike

The Dominator

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Door omstandigheden meld ik me af...

Helaas kan ik niet mee...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

wel een mooie route :shock: ben alleen bang dat ik het ook niet ga redden: ga het iig proberen :roll: : aan de tijd, het weer en het gezelschap zal het nie leggen :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"wel een mooie route :shock: ben alleen bang dat ik het ook niet ga redden: ga het iig proberen :roll: : aan de tijd, het weer en het gezelschap zal het nie leggen :twisted:


alleeh, wie gaat er WEL nog mee zondag?? wil niet weten wie er allemaal NIET meegaat.......  :twisted:

anders hoef ik ook niet tot 10u te wachten kan ik ook om 8u vertrekken :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

alez..da sjuut neet ech op hiej he..

ih kom neet...goan zonjig mit luca naor lelystad naor het ONK supermotard kiekuh..danny en sepp riejuh dao mit es gasriejer..

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"wel een mooie route :shock: ben alleen bang dat ik het ook niet ga redden: ga het iig proberen :roll: : aan de tijd, het weer en het gezelschap zal het nie leggen :twisted:


alleeh, wie gaat er WEL nog mee zondag?? wil niet weten wie er allemaal NIET meegaat.......  :twisted:

anders hoef ik ook niet tot 10u te wachten kan ik ook om 8u vertrekken :mrgreen:

wel zo netjes om je ff af te melden, bij deze :wink: weet je ook op wie je niet hoeft te wachten :mrgreen:  Daarentegen als je meegaat post dat ook ffkes :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


@Nippon

Citaat van: "Schmetzke"

:shock:


 :wink: