Hoofdmenu

kabouterkesrit zondag 5 nov

Gestart door DeWitte, 04 oktober, 2006, 09:39:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Dames Heren, Sjeelski, pardon The Dominator heeft via een bevriend biker (PePe) van de vlaamse bmw-club de route verkregen van de zgn.Kabourkesrit. Moet echt een mooie stuur-route door de Ardennen zijn :worship-cool: 321 km lang :P sjeelski mag/moet er nog aan sleutelen wbt start/finish? mss Mc drek Maastricht??

Datumpje prikken?? voorstel zondag 5 november bij goed (droog) weer?? zoniet verschuiven we het een week.

met dank aan PePe :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Heb die rit ook in GPS formaat en is een zeer mooie rit.
Een echte aanrader alleen op plaatsen is het asfalt niet van goede kwaliteit.

DeWitte

ja The Dominator heeft hem ook in GPS: alleen het begin en einde moet ffkes voor ons "veranderd" worden? Had jij tijd over Gert ??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Helaas, die zondag ben ik nog terug (en bij) aan het komen van het Waldgeistertreffen dat dat weekend wordt gehouden.
Plan is om daar al woensdag de bossen in te gaan...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Schmetzke

Ik ga wel mee op 2 voorwaarden

1) V. Max. = 150 km/u
2) Max. afst. van naftstation tot naftstation = 140/150 km.

:)}

Herr Tod

150? Dat ding loopt toch 200??
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"Ik ga wel mee op 2 voorwaarden

1) V. Max. = 120 km/u
2) Max. afst. van naftstation tot naftstation = 90/100 km.

:)}


:stupid:
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"150? Dat ding loopt toch 200??

Euh ja, ik bedoelde eigenlijk de V gem.  :lol:

DeWitte

Heren, het betreft wel een tourtocht van maar liefst 321 km, zou ik wel een zeemleren wielrenbroekje aantrekken tegen het doorzitten  :lol: incl pauzes ben je zo een uurtje of 6 a 7 aan het koetschen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Heren, het betreft wel een tourtocht van maar liefst 321 km, zou ik wel een zeemleren wielrenbroekje aantrekken tegen het doorzitten  :lol: incl pauzes ben je zo een uurtje of 6 a 7 aan het koetschen  :yes6rs:

Mietjes. Ik doe dat op 3 uurtjes :mrgreen:

I'm still in... De V-gem. ligt iig laag genooeg zo te horen  :rofl:

En we stoppen wel een jerrycannetje in de koffer's van Dweesj  :lol:  Ok, problem solved.  8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"Heren, het betreft wel een tourtocht van maar liefst 321 km, zou ik wel een zeemleren wielrenbroekje aantrekken tegen het doorzitten  :lol: incl pauzes ben je zo een uurtje of 6 a 7 aan het koetschen  :yes6rs:

Mietjes. Ik doe dat op 3 uurtjes :mrgreen:

I'm still in... De V-gem. ligt iig laag genooeg zo te horen  :rofl:

En we stoppen wel een jerrycannetje in de koffer's van Dweesj  :lol:  Ok, problem solved.  8)

wedden voor een rijstevlaai dat jij niet mee (durft) gaat :rofl: en by the weg, jij stopt zeker helemaal niets in mijn koffer (alleen al omdat ik die verkocht heb :mrgreen:)
dus wie gaat er wel mee  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil


DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Count me in.

mss ook leuk om Mw. Desmo mee te nemen ??  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Is denk ik een koopzondag, dus dat zal wel niets worden. Is misschien ook wat aan de lange kant voor haar zitvlees. Mss moet ze maar weer eens een keer achterop. :lol:

WhomBom

effe denken... 5 november... stel malloten als t niet sneeuwt vriest t wel  :shock:  
maargoed, als ik niks beters te doen heb ben ik wel van de partij  :twisted:  zal ook eraan liggen welke banden ik dan erop heb liggen.... moet toch es gaan kijken voor "wetties"  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."