motorbeleid maastricht

Gestart door De Sjeng, 05 oktober, 2006, 21:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

ich kom toch nooit in mestreech
Smells like rubber

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"

terzijde:

het is overigens: achtergeschoven kindje

:wink:


Volgens mij is het ondergeschoven kindje  :yes6rs:

tis wel in Mestreech wa :mrgreen:

achtergeschoven,
achtergebleven,
achtergelaten,
ondergeschoven,
ondergesneeuwd,
ondergeschoren

wat maakt het uit hoe je t beestje noemt, t idee erachter is toch duidelijk!

(moet je ze hier in belsk es horen met hun afprinten en uitdrukken, maakt niet uit hoe ze t noemen, komt evengoed papier uit de printer) :mrgreen:


ON/OFF TOPIC:

denk dat t weer zwaar overdreven word aangepakt, maarja das normaal voor iemand van stadsbelangen! In plaats dat ze es wat doen wat echt voor de stad van belang is! Ik heb iig ook nog nooit problemen gehad met parkeren van motor in de binnenstad!

Maastricht wil zich als toeristische trekpleister profileren maar aan het parkeerprobleem (wat er dus echt is) op "belgen" dagen wordt er niets (of tenminste niet genoeg) gedaan, wat weer resulteert dat er om 10u smorgens op zowat elke ingaande weg in Maastricht ellenlange files staan en het dagelijkse verkeer dus ook gigantisch vastloopt.

Openbaar vervoer is reteduur (ik betaal 3 euro nogwat om vanaf centrum net buiten centrum te komen). Waarom dan niet kijkend naar bijvoorbeeld Hasselt, waar ze aan de rand van de stad alle auto's opvangen en van daaruit gratis openbaar vervoer aanbieden om zodoende t centrum vrij te houden van files en parkeerproblemen. (is er tenminste ook weer meer plek voor onze motoren)

Nu weet ik ook wel dat je na een dagje shoppen t liefst je auto zowat voor de winkel hebt staan om alles zo snel mogelijk in je koffer te proppen. Maar als ik dan kan kiezen om of alles snel in de auto te hebben maar dan weer halfuur in de file te staan om centrum uit te komen of 10 minuten in een gratis bus dan wist ik t wel hoor.......

Maarja ze willen en verdienen aan het openbaar vervoer en aan de parkeerplekken, maar dat al die stilstaande auto's met draaiende motoren weer voor een hoop vuiligheid zorgen wordt niet naar gekeken, Hertogsingel is 1 vd smerigste straten van NL wat betreft fijnstof en roetdeeltjes, niet gek als die straat constant vol staat met draaiende auto's in verband met het debiele parkeerbeleid in de binnenstad :evil:


tot zover mijn gezever weer voor vandaag :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"tot zover mijn gezever weer voor vandaag :mrgreen:

Dank je wel Domi, het wordt met liefde opgevangen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

May Day

Volgens mij mag je hem gewoon in een parkeervak zetten en hoef je niets te betalen, parkeerbelasting geldt voor motorvoertuigen met meer dan 2 wielen.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

QuattroFrits

Citaat van: "May Day"Volgens mij mag je hem gewoon in een parkeervak zetten en hoef je niets te betalen, parkeerbelasting geldt voor motorvoertuigen met meer dan 2 wielen.

:twisted: Dan met zijn allen naar Maastricht en de parkeervakken vullen.(met elk één motor.) :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:roll: ps. Zijwieltjes demonteren a.u.b. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "May Day"Volgens mij mag je hem gewoon in een parkeervak zetten en hoef je niets te betalen, parkeerbelasting geldt voor motorvoertuigen met meer dan 2 wielen.

fout! je mag m wel in een parkeervak zetten, moet evengoed een kaartje kopen maar dit hoeft niet op de motor bevestigd te worden.
Krijg je een bon (waar kans groot op is met al die stads cq parkeerwachten) deze overleggen op bureau met geldig parkeerbewijs en klaar is klara
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "May Day"Volgens mij mag je hem gewoon in een parkeervak zetten en hoef je niets te betalen, parkeerbelasting geldt voor motorvoertuigen met meer dan 2 wielen.

:twisted: Dan met zijn allen naar Maastricht en de parkeervakken vullen.(met elk één motor.) :twisted:

:cry: Geintje gaat dan niet door. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Wie kan mij de nadelen van de Q-park garages even belichten 8)
Als het in alle redelijkheid gaat wil ik wel mee doen, maar op deze dwingende manier van eisen wil ik mij als motorrijder niet manifesteren. :(
A.S. maandag ben ik overdag weer in het Heugemse met m'n Beemer (ik denk dat jullie me wel kunnen vinden op de Hoge Weerd) :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Wie kan mij de nadelen van de Q-park garages even belichten 8)

:oops: Je moet er betalen??? :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "Joepie1958"Wie kan mij de nadelen van de Q-park garages even belichten 8)

rij maar es op een regenachtige dag de nieuwe Q-park parking aan de markt in maastricht in met een motor, weet je meteen wat er mis is dat stelletje randdebielen hebben de vloeren allemaal gecoat
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

Ik heb het even nagezocht. De regel dat er alleen maar voor een voertuig met meer dan 2 wielen betaald moet worden, geldt slechts in bepaalde gemeenten. In maastricht jammer genoeg niet :(
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "May Day"Ik heb het even nagezocht. De regel dat er alleen maar voor een voertuig met meer dan 2 wielen betaald moet worden, geldt slechts in bepaalde gemeenten. In maastricht jammer genoeg niet :(

zei ik toch :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

Nee, dat schreef je. Misschien zei je het ook wel, maar dat kon ik niet horen he.  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?  Alleen voor incidentele snelle bezorgingen neem ik iig de brommert. Uitgebreid sjoppen is voor vrouwen (anders krijgen die de vrije dagen toch niet om :mrgreen: ) en die gaan toch met het koekblik om die 26 paar schoenen in te laaien :mrgreen: (en later weer terug te brengen omdat deze vloeken bij hun jurkje :rofl: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away