motorbeleid maastricht

Gestart door De Sjeng, 05 oktober, 2006, 21:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?  Alleen voor incidentele snelle bezorgingen neem ik iig de brommert. Uitgebreid sjoppen is voor vrouwen (anders krijgen die de vrije dagen toch niet om :mrgreen: ) en die gaan toch met het koekblik om die 26 paar schoenen in te laaien :mrgreen: (en later weer terug te brengen omdat deze vloeken bij hun jurkje :rofl: )


Heb je hem weer...:banghead4rv:


:shutup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?  Alleen voor incidentele snelle bezorgingen neem ik iig de brommert. Uitgebreid sjoppen is voor vrouwen (anders krijgen die de vrije dagen toch niet om :mrgreen: ) en die gaan toch met het koekblik om die 26 paar schoenen in te laaien :mrgreen: (en later weer terug te brengen omdat deze vloeken bij hun jurkje :rofl: )


Heb je hem weer...:banghead4rv:


:shutup:

exact 5 min :mrgreen: je wordt traag meisje :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?  Alleen voor incidentele snelle bezorgingen neem ik iig de brommert. Uitgebreid sjoppen is voor vrouwen (anders krijgen die de vrije dagen toch niet om :mrgreen: ) en die gaan toch met het koekblik om die 26 paar schoenen in te laaien :mrgreen: (en later weer terug te brengen omdat deze vloeken bij hun jurkje :rofl: )


Heb je hem weer...:banghead4rv:


:shutup:

exact 5 min :mrgreen: je wordt traag meisje :rofl:

tsja wordt ook al wat ouder he :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?

:stupid:

Ik snap het ook niet helemaal. Als ik m'n motor parkeer, dan is dat óf in de garage óf voor het terras... :mrgreen:

De Sjeng

effe voor de duidelijkheid! ik heb de topic wel geplaatst(op verzoek) en ik woon dan wel in maastricht. maar ik laat mij maandag niet zien. Ben niet zo gecharmeerd om met mijn snuffel op Tv te komen. Daarbij, met toestemming(en natuurlijk aanwezigheid) van politie ben ik ook niet blij(open uitlaten enz.enz.enz.enz) En als laatste pas ik niet in het vakje "normale nette jongen"
Voor iedereen(alle twee) die hier wel onder vallen; allen naar maastricht maandag!!
God Forgives, I Don't

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"je gaat toch sowieso niet uitgebreid sjoppen met de motor?

:stupid:

Ik snap het ook niet helemaal. Als ik m'n motor parkeer, dan is dat óf in de garage óf voor het terras... :mrgreen:

die van mijn ligt in alle delen in kelder/werkplaats geparkeerd (grote revisie)
Smells like rubber