Loud is out???

Gestart door DeWitte, 18 september, 2005, 08:39:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Is Loud out?? Open uitlaten, voor velen een bron van ergernis. In Duitsland kan je je zelfs niet meer vertonen zonder EC gekeurde uitlaat of je mag um bij de Polizwei laten staan.

Een open uitlaat geeft je het "racey" gevoel. Of zit het maar tussen onze oren? :? De meesten onder ons vinden het wel stoer, behalve als deze zelfde motoren bij mooi weer de hele dag door je dorp sturen en jij lekker in je tuintje vd rust wil genieten :shock:

Dus open uitlaat, Asociaal of nie? nog van deze tijd? of ligt het er net aan waar en wie????

Wie :roll:  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Wil je zeggen dat mensen van vroeger asociaal waren ( onze ouders en voor ouders) :?
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Wil je zeggen dat mensen van vroeger asociaal waren ( onze ouders en voor ouders) :?

Nee Motzi ik zeg nix, en al helemaal niet over ouders en voorouders. Ik vraag hoe jullie erover denken :wink: Kan het vlgs jou dan nog? open uitlaten??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ik heb niets tegen dat andere mensen met open uitlaat rijden maar ik wil voor me zelf een stille uitlaat  :shock:
Ik ben slechthorend maar heb last van open uitlaat tijdens het rijden  :?
Proud on the South  

Busaberke

Zoals altijd kun je deze zaak niet helemaal zwart-wit bekijken.
De toegestane geluidsemissie is tegenwoordig dusdanig dat een 2Kw stofzuiger welhaast meer geluid mag maken dan een 125 Kw motorfiets.

In mijn beleving is het geluid een essentieel onderdeel van het motorrijden.
Daarom moet een motorfiets wel "sound" hebben.
De meeste motorfietsfabrikanten hebben daarom tegenwoordig sound-engineers in dienst.

Zelf rijd ik met een set "open" Bos dempers rond. Een bewuste keuze voor dit merk, dat niet de meeste PK's toevoegt, maar wel een redelijk beschaafd geluid produceert.
Echter ook hier geldt dat een relatief kleine groep de zaak verpest door met belachelijke blerpijpen rond te rijden.
De mensen die zich hier (terecht) aan storen zorgen er via politieke wegen voor, dat ons de mond ......... euh pijp wordt gesnoerd.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

CiteerEchter ook hier geldt dat een relatief kleine groep de zaak verpest door met belachelijke blerpijpen rond te rijden.
De mensen die zich hier (terecht) aan storen zorgen er via politieke wegen voor, dat ons de mond ......... euh pijp wordt gesnoerd.

mooi gesproken!
maar mensen moeten nu eenmaal wat te zeiken hebben.
heel makkelijk om alle geluidsoverlast op de rug van de motorrijder te leggen!
zelf irriteer ik me veel meer aan het gejank van die k*t scootertjes.
Het zijn net opgefokte grasmaaiers als je die hoort aankomen!
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

loud is zeker niet out!

n motor moet n beetje janken  :D

maar TE is natuurlijk nooit goed, behalve bij tevreden  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gehaktbal

open,hoe meer herrie hoe beter. :lol:
naked bike or wife,i like it both

Schmetzke

Ten eerste, loud is zeker OUT bij mensen die geen motor rijden (lees: toeristen/wandelaren/fietsers)

Zelf vind ik:
:arrow: Loud is IN bij v-twis, BOXERS (go Hub, go Hub) en 1 cilinders
:arrow: Loud is OUT bij 4 cilinders/supersport (lelijke teringherrie, krijsende overgrootoma's )

Hoevaak er mensen met vingers in hun oren staan als we met onze SM-bende langsdenderen is ongelofelijk.  :lol:  8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke":arrow: Loud is IN bij v-twis, BOXERS

allemaal sjun en waal, mer wie zit ut mit de pliessie :?  en veural de Polizwei :wink: die sind ja gans schön scharff auf hollender mit räser-auspuff :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke":arrow: Loud is IN bij v-twis, BOXERS

allemaal sjun en waal, mer wie zit ut mit de pliessie :?  en veural de Polizwei :wink: die sind ja gans schön scharff auf hollender mit räser-auspuff :?

Als je vaak Duidsland in gaat is dat een nadeeltje ja.
Zelf schroef ik gewoon ff m'n originele demper eronder, nog geen 5 minuten werk  8)

Een Beemer met open uitlaat is echt zó vet.  :twisted:

WhomBom

Hey Schmetz, is het donker daar waar ze zon niet schijnt bij Hub? Dat zou Je nu moeten zien :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

4 cilinder zonder demper :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"
:arrow: Loud is IN bij v-twis, BOXERS (go Hub, go Hub) en 1 cilinders

vindt t geluid dat mn 2 originele dempertjes van mn 1pitter produceren errug leuk, mag eigenlijk harder, maar dit rijdt wel relaxter (en moet je mensen afschrikken doet je noodstop wel zn werk....) voorheen met de (redelijk) open uitleten op de busa, reedt ik niet echt lekker, constant kijken waar je gasgeeft, blauwen (of grunen) in de buurt dan weer gas dicht pfffft, neej doe mij maar weer lekker origineel!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"Is Loud out?? Open uitlaten, voor velen een bron van ergernis. In Duitsland kan je je zelfs niet meer vertonen zonder EC gekeurde uitlaat of je mag um bij de Polizwei laten staan.

Een open uitlaat geeft je het "racey" gevoel. Of zit het maar tussen onze oren? :? De meesten onder ons vinden het wel stoer, behalve als deze zelfde motoren bij mooi weer de hele dag door je dorp sturen en jij lekker in je tuintje vd rust wil genieten :shock:

Dus open uitlaat, Asociaal of nie? nog van deze tijd? of ligt het er net aan waar en wie????

Wie :roll:  :roll:

Koop een Duc, gooi er open uitlaten op , en iedereen denkt dat het zo hoort.
M.a.w. nooit problemen gehad, aleen bewondering.
Even serieus, eigenlijk kan het niet maar het is wel mooi.