Dani Pedrosa maakt foutje....

Gestart door Schmetzke, 15 oktober, 2006, 13:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Door zijn teamgenoot Nicky Haden tijdens de voorlaatste GP van dit seizoen eraf te rijden door een ronduit debiele move.... De kansen op de titel voor Hayden zijn nu wel zo goed als bekeken  :(


"oeps... foutje"

De dader...

Schmetzke

Wat een cliffhanger, wat een race...  :worship-cool:

1) T. Elias
2) V. Rossi
3) K. Roberts
4) C. Edwards

WK Stand:

1) V. Rossi
2) N. Hayden (-8p)

@Nippon

dit geloof je toch niet  :shock:



zo'n knul duw je toch terug de baarmoeder in  :guns:

Schmetzke

Citaat van: "BoxerQ"dit geloof je toch niet  :shock:



zo'n knul duw je toch terug de baarmoeder in  :guns:

How, how... Niet zo respectloos  :!: Perdrosa is een geweldig en mega talentvol coureur, vergeet dat niet. Maar dit was idd een beetje dom :?

@Nippon

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "BoxerQ"dit geloof je toch niet  :shock:



zo'n knul duw je toch terug de baarmoeder in  :guns:

How, how... Niet zo respectloos  :!: Perdrosa is een geweldig en mega talentvol coureur, vergeet dat niet. Maar dit was idd een beetje dom :?


boeit niet :!:  tis en blijft 'n sukkel

niet alleen aan je zelf denken  :roll:

B-Witch

Het was idd een hele domme aktie die Pedrosa daar uitvoerde!
maar de race was er niet minder om
Tony Elias als winnaar, waanzinnig :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Tadaaaaaaaaaaa de finish:



Het verschil: 0,002 sec  :shock:

Motzippaldy

Citaat van: "BoxerQ"


boeit niet :!:  tis en blijft 'n sukkel

niet alleen aan je zelf denken  :roll:




:stupid:  :banghead4rv:
Proud on the South  

Schmetzke


WhomBom

weet iemand of de race ergens online te bekijken is?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"weet iemand of de race ergens online te bekijken is?

oeps1
oeps2
complete race

Leg dat maar eens uit...

B-Witch

CiteerVlak na de dramatische crash tijdens de MotoGP race op Estoril had Nicky Hayden even geen behoefte om met Pedrosa te praten. Na de race kwam Pedrosa echter naar de trailer van zijn teamgenoot, die hij samen met zichzelf uit de race haalde, om het uit te praten.

"Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, het doet gewoon pijn" zei Nicky Hayden. "Ik verwacht niet dat Dani even stopt en mij voorbij laat maar dit had ik zeker niet van hem verwacht. We zijn professionals en Dani kwam achteraf naar mijn motorhome om te praten en we hebben elkaar de hand geschud. Ik heb nu Dani's hulp nodig want er kan van alles gebeuren in Valencia. Ik heb hem verteld dat hij het goed kan maken en dat kan door als 1 en 2 te finishen in Valencia, dan behoort het kampioenschap nog steeds tot de mogelijkheden. Zo is de racerij nou eenmaal" aldus de Amerikaan.

Pedrosa betuigde zijn spijt na afloop van de race; "Wat kan ik zeggen? Ik heb een fout gemaakt en ik vind dat heel spijtig. Het is de eerste keer dat ik iemand heb geraakt in mijn carrière en het gebeurt me op het meest ongelukkige moment waarop het maar kon gebeuren. Ik heb sorry gezegd tegen Nicky en ik begrijp dat hij overstuur is, ik zou willen dat ik dat kon veranderen. Ik wilde hem niet passeren op dat moment. Ik remde en mijn achterwiel kwam los van de grond en daarna weer op de grond, ik kreeg daardoor wat meer snelheid, kon de motor niet meer stoppen en kon geen kant op. Ik heb mijn pink gebroken maar dat zal in Valencia wel weer goed zijn" (Bron: motogp.com).

Pedrosa is inmiddels geen titelkandidaat meer, dus het valt te verwachten dat hij zijn teammaat dit keer inderdaad behulpzaam zal zijn. Hayden is de enige die de hegemonie in het MotoGP-kampioenschap van Valentino Rossi, die nu een voorsprong van 8 punten heeft op de Amerikaan, kan doorbreken. Over twee weken valt de beslissing in de MotoGP, op het circuit van Valencia.

bron: motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

WhomBom

voor de rest mastercard  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."