Hoofdmenu

Capirossi

Gestart door Desmo-devil, 18 september, 2005, 20:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Mijn dag kan niet kapot
CAPIROSSI wint de GP in Jappenland !!!
Oei dat doet pijn daar.  Go !!!!!! Ducati


DeWitte

absoluut gegund 8) de mannen bij Ducati werken er hard voor, echter aan Il Dottore kan niemand tippen :lol:  46 numero Uno :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

In Honda land op Honda circuit en met 8 Honda's op baan Ducati wint  8)  :lol:
Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy"In Honda land op Honda circuit en met 8 Honda's op baan Ducati wint  8)  :lol:

Honda, eat your heart out!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 :twisted:  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

standuc

Loris Capirossi's chances of continuing his magnificent form over the past few races have been cut short by a heavy crash in the first practice session of the Polini Australian Grand Prix. The Italian, who took three poles and two wins in the last three races, suffered a high-speed crash at the 200kmh Turn One during the latter stages of the session which took place in cool and windy conditions.

Although an initial examination by the Clinica Mobile revealed no broken bones, it was later deemed necessary to take Capirossi to a private hospital in Dandenong - about 70km from the Phillip Island track. Further tests then revealed minor internal bleeding.

"Loris felt generally okay after the crash, but after a while he felt some pain in his chest, so he was driven to Dandenong," said Ducati MotoGP project manager Livio Suppo. "He underwent a scan that showed he had some internal bleeding in his right lung. He is having that bleeding drained and is expected to stay in hospital for two to three days. We wish him well and hope he gets better very soon."  :cry:

Jammer dat er een van de smaakmakers uitgeschakeld is. :banghead4rv:

DeWitte

toch nog een mooie 3e plek voor Ducati/Checa 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

#65 *****  CAPIROSSI  YEAH *****   #65

Met twee vingers in de neus en 6,5 seconde voor op nr 2 Rossi.
Sterke come back van Capirossi en Ducati. Wat ging die tekeer zeg !
Misschien word het toch nog spannend voor Moto GP titel .
Slechte race van Hayden ( Bandenprobleem ? )
In ieder geval heb ik genoten van de race vooral van het gevecht tussen Rossi en Pedrosa, waarin je zag dat de ervaring toch nog net wint van een groot hart. Imo is Pedrosa de absolute coureur voor de komende jaren, misschien wel op een Duc ? Ik hoop het van harte.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"#65 *****  CAPIROSSI  YEAH *****   #65

Met twee vingers in de neus en 6,5 seconde voor op nr 2 Rossi.
Sterke come back van Capirossi en Ducati. Wat ging die tekeer zeg !
Misschien word het toch nog spannend voor Moto GP titel .
Slechte race van Hayden ( Bandenprobleem ? )
In ieder geval heb ik genoten van de race vooral van het gevecht tussen Rossi en Pedrosa, waarin je zag dat de ervaring toch nog net wint van een groot hart. Imo is Pedrosa de absolute coureur voor de komende jaren, misschien wel op een Duc ? Ik hoop het van harte.

:stupid:  :worship-cool:

Ik heb ook genoten. Al hoopte ik stiekem dat Capirossi keihard op zn bek zou gaan zodat Rossi nog meer punten op Hayden had kunnen pakken  :lol:
Maargoed, Rossi is toch weer een heel eind ingelopen op Hayden.
Gaat nog spannend worden de laatste races van dit seizoen... Ik wil ze niet missen in ieder geval  :!:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"#65 *****  CAPIROSSI  YEAH *****   #65

Met twee vingers in de neus en 6,5 seconde voor op nr 2 Rossi.
Sterke come back van Capirossi en Ducati. Wat ging die tekeer zeg !
Misschien word het toch nog spannend voor Moto GP titel .
Slechte race van Hayden ( Bandenprobleem ? )
In ieder geval heb ik genoten van de race vooral van het gevecht tussen Rossi en Pedrosa, waarin je zag dat de ervaring toch nog net wint van een groot hart. Imo is Pedrosa de absolute coureur voor de komende jaren, misschien wel op een Duc ? Ik hoop het van harte.

:stupid:  :worship-cool:

Ik heb ook genoten. Al hoopte ik stiekem dat Capirossi keihard op zn bek zou gaan zodat Rossi nog meer punten op Hayden had kunnen pakken  :lol:
Maargoed, Rossi is toch weer een heel eind ingelopen op Hayden.
Gaat nog spannend worden de laatste races van dit seizoen... Ik wil ze niet missen in ieder geval  :!:

Laten wij toch a.u.b niemand toewensen, dat hij "keihard op zijn bek gaat" ten faveure van wie dan ook,  zeker heb ik ook wel voorkeuren voor bepaalde drivers, maar voor mij mag toch altijd de beste winnen, en dit was vandaag Loris, en het is hem van harte gegund, niemand zit toch te wachten op een weer giga crash van b.v Loris, daar is de voor mij edele wegracesport, niet mee gedient.
Ook ik weet dat er velen naar Assen gaan b.v., die het fantastisch vinden als er iemand keihard op zijn bek gaat, en zelfs in het verleden gingen juichen, nou voor mij mogen die weg blijven, dat zijn i.m.o geen motorsportmensen, maar sensatiezoekers helaas. :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Laten wij toch a.u.b niemand toewensen, dat hij "keihard op zijn bek gaat" ten faveure van wie dan ook,  zeker heb ik ook wel voorkeuren voor bepaalde drivers, maar voor mij mag toch altijd de beste winnen, en dit was vandaag Loris, en het is hem van harte gegund, niemand zit toch te wachten op een weer giga crash van b.v Loris, daar is de voor mij edele wegracesport, niet mee gedient.
Ook ik weet dat er velen naar Assen gaan b.v., die het fantastisch vinden als er iemand keihard op zijn bek gaat, en zelfs in het verleden gingen juichen, nou voor mij mogen die weg blijven, dat zijn i.m.o geen motorsportmensen, maar sensatiezoekers helaas. :(

Amen!

:stupid:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Ducatisti

Ja...wat een topper zeg!  :twisted:
Helaas de race zelf gemist...maar de uitslag maakt mij al blij!
Die DUC is gewoon de snelste...
MWOEHAHAHAHA :worship-cool:

crazy j

was een schitterende race mooi gedaan capi
duel tusse jong en oud (pedrossa en rossi) was ook zeer mooi
zeker die laatste ronde toen iedereen haydan langs ging
living the life the way it comes

B-Witch

CiteerDucati verder met Capirossi

Ducati en Loris Capirossi hebben hun samenwerking verlengd. Capirossi zal dus ook volgend jaar voor het fabrieksteam van Ducati uitkomen in de MotoGP.

Capirossi rijdt al op de Desmosedici sinds Ducati's MotoGP-debuut in 2003. Sinsdien bracht de combinatie van de Italiaanse coureur met de Italiaanse machine vijf GP-overwinningen op, plus nog elf overige podiumplaatsen en zeven pole positions. Vier van de vijf overwinningen werden in de laatste twaalf maanden behaald.

Het feit dat Ducati reeds vroeg begonnen is aan de voorbereidingen voor de overstap naar 800cc is waarschijnlijk een stimulans geweest om bij te tekenen voor Capirossi. Ducati onthulde als eerste hun 800cc machine waar Capirossi onlangs een paar testritten op reed. De nummer 65 zette indrukwekkende tijden neer tijdens die tests.



Capirossi over de samenwerking met Ducati: "Ik ben zeer blij met het vernieuwen van het contract. De samenwerking die me al sinds de start van het project aan hen verbind vervult me met trots en eer. Ik maak deel uit van de Ducati familie. De Desmosedici GP7 heeft al een goed begin gehad en we zullen ons goed gaan vermaken volgend jaar.

Voor het zover is zal Loris nog alles in de strijd gooien om het huidige seizoen tot een goed einde te brengen. Met de winst vorige Grand Prix op Brno, heeft de 33-jarige Italiaan zelfs nog een kleine kans om de titel in de wacht te slepen.

Naast Capirossi wordt overigens ook van zijn teamgenoot Gibernau verwacht dat de samenwerking met Ducati volgend seizoen verder zal gaan.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Ducati  :?  Capirrosi  :shock:  :roll:


:o  :mrgreen:
Proud on the South  

Desmo-devil

Heb de race helaas gemist.  12e plek zag ik. Was het zo slecht ?
Of problemen met de Duc ?