50 liter BaKKER tank

Gestart door DeWitte, 18 september, 2005, 20:59:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

50 liter tank voor de vriendschapsprijs van Nico Bakker van 2000,- pleuro. :shock: en dan moet je um nog spuiten laten :cry: En tankdop en pomp ombouwen (laten)



bleeh  :shock: wat een misbaksel. 50l is +/- 900km zonder tanken. Nog nooit meegemaakt dat je op 900km geen enkel benzine station hebt, zelfs niet in afrika vlgs mij. 30l is ruim voldoende en dan is de tank nog een beetje toonbaar ook.  :wink: Waar zitten die gasten eigenlijk met hun gedachten? Bakker heeft wel vaker misbaksels gemaakt, goeie vakman maar veel te duur en absoluut geen smaak :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

50 liter benzine de hens in als je een schuivertje maakt :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Rookie

Zal wel lekker sturen zo :?. Lijkt of ie zwanger is...

Herr Tod

Ik heb eens een paar testrondjes gereden ivm afstellen, zonder tank. Dat stuurde behoorlijk licht opeens :D Het omgedraaide zal dus ook wel gelden :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Hahahaha, dat ding is echt lelijk !!!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Het begrip "hangtieten" krijgt wéér een nieuwe betekenis!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Waarom zou je dat "ding" laten spuiten.
lelijker kan die toch niet worden.
Ronduit asociaal want de meeste contacten met andere motorrijders leg je toch bij een tankstation ?

WhomBom

lijkt me op zich wel ff wennen, als je na n maandje weer es moet tanken, gooi je hem vol, issie opeens 40 kilo ofzo zwaarder  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

30 litertank, zoals op me adventure die merk je al goed na het aftanken. ziet er goed uit, imo, maar feitelijk overbodig voor het gewone werk.

Wel gemakkelijk, alleen niet bij opbokken :? dan is ut een "kreem" volgetankt dan he.....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

:shock:

Sommige houden van open uitlaten, andere houden van snelle nokkenassen en sommige houden van een grote actieradius zullen we maar zeggen.

@Nippon

woehahahaaaa..... kzie 't al voor me "de tank (oliedrum) half vol" en dan remmen  :shock:  klots,klots,klots tis zoiets als met een volle aquarium lopen  :wink:

Joepie1958

Deze heeft wel een hoog bling-bling gehalte, en voor zegel- en air-miles spaarders zeer lukratief, kun je tenminste aan akties meedoen als je meer als 25 ltr moet tanken :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Speedtwin

Ik kom met mijn tank van 20 liter een kleine 400 km ver.
Is voor de meeste ritjes meer dan voldoende.
Zo af en toe moet je er toch eens af, al is het maar voor een bak koffie bij een tankstation........
Maar als ik iets te kiezen zou hebben.........doe mij dan maar een 25 litertank.


Greetz Speedtwin

brit

CiteerLijkt of ie zwanger is...

inderdaad. wat zou hij baren? kleine gsjes?

dergelijk spul is in mijn ogen een zinloos ontwerp. eigenlijk net zo met de tankinhoud van de nieuwe r12gs adventure: 33 liter. wie rijdt er nu 600 km aan één stuk?

oeps, die man van motorfreaks misschien, die 3000 km met een k1200s gereden heeft in 24h. ik heb eens 1670 km in 24h gereden en was serieus soft toen ik van de motor stapte. ben ik nu een mietje?