Team Legiyo goes for Africa!

Gestart door Youp, 26 oktober, 2006, 20:21:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Youp

vandaag de 2e sponsor binnen gehaald :D

1000 euro gevangen van het bedrijf van mn ouders 8)

het gaat goed!
opeloos benzine verslaafd...

Youp

vandaag is de patrol opgehaald in Heerde, hij staat nu veilig bij een nissan garage hier in Roermond. een van ons werkt daar en daarom krijgen we daar werkplaats en materiaal van gesponsord 8)

hij staat overigens op mijn naam, maandag word hij geschorst totdat hij apk heeft. zodra er apk op zit komt hij bij mij op de oprit te staan  8)

foto's volgen :!:
opeloos benzine verslaafd...

Youp

en de foto's!

jaja... ver ver weg  :P


en hier hebben we hem gekocht..


de sleutel werd overhandigd aan mijn teamgenoot Giel


opladen..


en terug in Roermond bij onze thuisbasis :P


nog even op de brug gezet




en ik kwam ook nog even voorbij flitsen :mrgreen:
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Helemaal vet Joep  8)

Nog gekke dingen tegen gekomen op de brug?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Schmetzke"Helemaal vet Joep  8)

Nog gekke dingen tegen gekomen op de brug?

niet echt, hij lekt alleen een beetje olie maar dat boeit toch niks :D en de radiateur is lek maar die wilden we toch al vervangen aangezien die er een beetje gaar uitziet  8)
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Citaat van: "Youp"

niet echt, hij lekt alleen een beetje olie maar dat boeit toch niks :D en de radiateur is lek maar die wilden we toch al vervangen aangezien die er een beetje gaar uitziet  8)

blikske barsleaks deit wondere ik heb mit mne jolf VR6 20000km gereeje op een blikske barsleaks omdat ich te lui woar om de koppakking te vervangen, helaas kwom doa veurig weekend een eind en hub ich um mer vernuujt. :wink:
Smells like rubber

Youp

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Youp"

niet echt, hij lekt alleen een beetje olie maar dat boeit toch niks :D en de radiateur is lek maar die wilden we toch al vervangen aangezien die er een beetje gaar uitziet  8)

blikske barsleaks deit wondere ik heb mit mne jolf VR6 20000km gereeje op een blikske barsleaks omdat ich te lui woar om de koppakking te vervangen, helaas kwom doa veurig weekend een eind en hub ich um mer vernuujt. :wink:

heel mooi als die shit in de lagers van de turbo komt...

wij zijn drie vierdejaars studenten motorvoertuigentechniek aan de MTS... we hebben het alle drie niet zo op dat soort additieven ;)
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"

wij zijn drie vierdejaars studenten motorvoertuigentechniek aan de MTS... we hebben het alle drie niet zo op dat soort additieven ;)


Steefke™

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Youp"

niet echt, hij lekt alleen een beetje olie maar dat boeit toch niks :D en de radiateur is lek maar die wilden we toch al vervangen aangezien die er een beetje gaar uitziet  8)

blikske barsleaks deit wondere ik heb mit mne jolf VR6 20000km gereeje op een blikske barsleaks omdat ich te lui woar om de koppakking te vervangen, helaas kwom doa veurig weekend een eind en hub ich um mer vernuujt. :wink:

heel mooi als die shit in de lagers van de turbo komt...

wij zijn drie vierdejaars studenten motorvoertuigentechniek aan de MTS... we hebben het alle drie niet zo op dat soort additieven ;)

ja goed dat klopt, maar als tijdelijke oplossing is het soms best handig.
Smells like rubber

Youp

dat kan... maar voor een turbo motor evengoed geen optie :)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

zo, vandaag (en gister en eergister) weer wat herstelwerkzaamheden uitgevoerd.. wat plaatjes gelast op de gaten in de dorpels en spatkasten.. hij moet immers weer apk gekeurd worden :P maar dat gaat helemaal goedkomen...

foto's volgen!
opeloos benzine verslaafd...

Youp

en hier dan wat foto's van de "herstel"werkzaamheden, we hebben er vandaag ook weer aan gewerkt

allereerst... POETSEN!!!












dan nog even de borstels er overheen...




en daar begint het bakken en braden.....


en even later... flexen plamuren en niemand die het ziet, weer APK goed  8)


nog wat meer professioneel bak en braadwerk...


gaten...


als sneeuw voor de zon  :lol:


het voorfront was op een plaats ook los geroest.... stuk nieuw ijzer er in dus


Youp de plaatwerker  :lol:




A-Team power! 8)


resultaat  :D


afgeflext


geplamuurd met alu plamuur  :lol:  nu alleen nog even afschuren, likje verf dr over en het is weer zo goed als nieuw  8)


nog meer alu plamuur  :lol:


Giel en een flex... ik neem afstand  :lol:


zo tot zo ver deze bescheiden update  :mrgreen:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

idd goed bezig..

Waarom word het plaatwerk met "puntlassen" gelast ? makkelijker of andere reden ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009