Hoofdmenu

KTM dag 5 November

Gestart door suzuki-girl, 28 oktober, 2006, 12:18:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch



Zondag 5 november wordt in Veldhoven de jaarlijkse KTM Dag gehouden. De 12e editie van de KTM Dag vindt plaats op het Motorcross Circuit de Lansard.

Uiteraard valt er op deze dag voldoende te zien en te beleven. Naast de Open Klasse races met coureurs zoals wereldkampioen MX 3 Sven Breugelmans, Jonathan Barragan, Sebastien Tortelli en ex vice wereldkampioen MX2 Tyla Rattray zal ook het FreeStyle team van Jimmy Verburg voor het nodige vermaak zorgen. RTL5 presentator en coureur Allard Kalf is eveneens van de partij, en zal zijn stuurkunsten tonen in een Hummer.


Verder is er nog een wheelie-show van stuntmannen Klaas de Jong en Stephan Gruijs, een demonstratie van rallykampioen Piet van Hoof, een demo van de Landmacht met een zware Leopard tank, een presentatie van de Dakar rijders 2007 en ook nog een Strandbuggy Battle met BN'ers Mental Theo, Allard Kalf, Michel Bleekemolen, Martin Utberg,  Lodewijk Hoekstra, Sander Janson en Hendrik Jan Jolink.


meer info :http://www.ktm.nl/KTM-News.223.12.html?nodeID=510&cHash=183e7bb10a

bron: Motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Mr. Kawa, Junior en ik zijn vanmiddag afgereisd naar Velhoven.
Was een een hele leuke middag mag ik wel zeggen.
was vanalles te bekijken en te zien. 8)
vooral op de crossbaan was de aktie te vinden.
Onder de aanwezigen, en wij stonden precies waar je alles kon zien, waren Allard Kalf, Mental Theo (wow) :twisted: , Jeroen Bleekemolen.
Buiten het tweewielig gebeuren, was er vanalles te bekijken. 8)
Een Hummer, een Leopard Tank, strand buggies, de truck van De Rooy waar ze Parijs Dakar mee gaan doen, een Parijs Dakar Jeep,en een rally auto hebben we mogen aanschouwen in aktie. :yes6rs:


Sta je daar lekker te kijken, staat ineens een filmploeg je te filmen, ben benieuwd, zal er vast uitgeknipt worden :roll:

Hier enkele foto's, zijn niet zo subliem, omdat we achter het hek stonden.

Jeroen Bleekemolen die in een Hummer stapt


de Rally Auto


Hummer in aktie


Truck van De Rooy (ging zo snel dat de foto wazig is)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Ik heb altijd gedacht dat KTM een motor fabrikant is  :?
Proud on the South  

B-Witch

ja van de cross races heb ik geen piccies waren we te laat.

iig waren wel veel KTM's te bekijken, maar waar was de Duke???
iig we hebben gezocht en niet gevonden helaas.
:cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.