Chaotische rijlessen

Gestart door Arrty, 31 oktober, 2006, 08:42:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Bij mij ging het allemaal wel goed.. ook wel eens een afslag gemist, maarja dat is toch wel normaal :roll: Wel had ik onder het examen bijzondere verrichtingen een stomme actie. Ik was klaar. Alles perfect in 1 keer gelukt. Wil ik de motor naast die van mijn instructeur zetten, ligt er wat pratsj en gleed het voorbandje dus. Daar lag de motor dan plat en ik stond nog recht. De examninator lachen. Nou leuk sta je dan :oops:  Anyway toch geslaagd, kan iedereen gebeuren zei hij :lol:

DeWitte

waarom slagen vrouwen wel altijd de 1e keer ondanks blunders ???  :?  :twisted: zullen wel andere factoren meespelen :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"waarom slagen vrouwen wel altijd de 1e keer ondanks blunders ???  :?  :twisted: zullen wel andere factoren meespelen :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen)

We rijden gewoon beter :twisted:

Herr Tod

Ik stond een keer voor het stoplicht in Heerlen om rechtsaf te gaan. De zon stond laag en scheen me volle lollie recht in het gezicht toen ik rechts afdraaide. Zo kwam het dat ik uitkwam tussen de voorsorteerstroken van de tegenovergestelde richting :lol: Ik maar met die CB 250 door al dat verkeer gemanoeuvreerd terwijl iemand in mn oor aan het flippen was :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


HD4ever

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "Dwars"waarom slagen vrouwen wel altijd de 1e keer ondanks blunders ???  :?  :twisted: zullen wel andere factoren meespelen :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen)

We rijden gewoon beter :twisted:

@ Bianca,  :thumbsup:

Iemand die zulke vragen stelt vraagt ook om een eerlijk antwoord.  :angel:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Bij de rijschoolhouder waar ik gelest heb kon je op de dag van het examen de motor al een uur van te voren gaan ophalen in Landgraaf. Ik moest naar Kaldeborn en was daar al een paar keer geweest tijdens de lessen en de examens van de auto.
Afijn, ik de motor dus gehaald en rij rustig naar Kaldeborn maar waar bleef dat Kaldeborn nou..had nog 10 mionuten om er op tijd te komen en ik wist de weg niet meer..komt er ook nog een Fiat Uno die je probeert van de weg te rijden en probeert bij te houden (lesmotor een Honda NX250/Examen motor Suzuki GS500E). Een paar verkeerslichten later weet de Uno me toch klem te rijden, blijkt het verkeerspolitie te zijn.. :oops: "Waar is je instrukteur ??" Ik hun verteld dat ik in 5 minuten examen heb en de weg niet weet..Oke...volg ons dan maar...enne...suc6 op je examen en wat rustiger rijden als daarnet spraken ze me toe. Was er in 3 minuten, examen 1e keer gehaald. Wel leuke ervaring.

Tijdens het lessen een bocht verkeerd inschatten en over een aantal afgezaagde boomstronken "jumpen", de motor wel in bedwang houden en dan stug doorrijden alsof er niets gebeurt is...hoor de instrukteur nog lachen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009