Chaotische rijlessen

Gestart door Arrty, 31 oktober, 2006, 08:42:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arrty

Ik maakte me toenstraks toch een blunder....

Ik moest met de lesmotor de snelweg op richting eijsden. Alleen dacht ik dat die afslag pas na een paar honderd meter zou komen, waardoor ik de afslag mistte. (het was wél druk op de weg hoor! ;))

Ik ben dus rustig doorgereden naar de volgende afslag en heb daar even gewacht op mijn instructeur, maar die had dus wél de afslag eijsden gepakt  :lol: Ik kwam ergens bij het ceramique uit waar nog iemand op een zwarte kawa heel enthousiast op me zwaaide...

Van daaruit maar terug gereden naar de rijschool en 10 minuten later kwam de instructeur weer aan tuffen en kon ik weer verder. Buiten deze fout gaat het lessen trouwens wel goed hoor  :lol: (ik moet alleen beter laten zien dat ik alles gezien heb  :? )

Anywayz.. zijn er hier nog andere mensen die zo'n fouten met hun rijlessen hebben gemaakt?
oorlopig nog met de fiets :D

karz

Citaat van: "Arrty"
Anywayz.. zijn er hier nog andere mensen die zo'n fouten met hun rijlessen hebben gemaakt?

Nee :whipping:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin


DeWitte

:oops:  :oops: de autoweg oprijden zonder links over je schouder te kijken en dan tot de ontdekking te komen dat daar net een auto reed :oops: op mijn 1e examen :oops:

telt dat ook??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Arrty"Anywayz.. zijn er hier nog andere mensen die zo'n fouten met hun rijlessen hebben gemaakt?

Ik draaide die achtjes op het achterwiel... Dat mocht niet blijkbaar  :oops:

En de noodstop op het voorwiel, ook al niet goed  :?

Steefke™

ik ging een uur voor het examen "bijzondere verrichtingen" bij de noodstop met een blokkerend voorwiel onderuit (na ja ik, de motor lag en ik stond nog recht) :shock:  :shutup:  en tijdens het examen reed ik bij mijn eerste proef "de langzame slalom" gelijk de eertste drie pionnen om  :oops: en de 2 poging foutloos. :rofl:
Smells like rubber

Desmo-devil

Ik ken een meisje die tijdens het examen de motor in de autodeur van de examinator heeft geparkeerd  :lol:

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ik ken een meisje die tijdens het examen de motor in de autodeur van de examinator heeft geparkeerd  :lol:

Och, had suzuki-girl dit nu zelf laten vertellen :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Desmo-devil"Ik ken een meisje die tijdens het examen de motor in de autodeur van de examinator heeft geparkeerd  :lol:

Och, had suzuki-girl dit nu zelf laten vertellen :mrgreen:

:shock:  :roll:

Heel dom: voor het examen nog ff de bijzondere verrichtingen doornemen, en bij het achtje draaien ben ik onderuit gegaan :oops:
onder het examen wel goed gegaan, en geslaagd natuurlijk :wink:
eerste examen: examinator zegt dat ik de snelweg op moet, ik doe dat volgens mij keurig, rijden verder en in Heel knalt de examinator bijna zijn auto in elkaar, was schijnbaar vergeten dat je met een motor wat sneller bent :lol:
toen ben ik dus gezakt, met als opmerking dat ik te snel achter een auto had ingevoegd, met naar de linkse weg helft door te schuiven :?

enne Arty, ik moest van de eerste rijschoolhouder (die overigens geen goede les gaf) vaker alleen terug rijden, dan had hij nog een autorijles, dan zei ie vaker, breng hem maar even naar huis, je weet de weg 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ik reed mijn instructeur op de weg naar huis altijd weg op zo'n rotonde, en dan vol gas op die cb250 door simpelveld  :twisted:

mijn lompste rijles-actie is ongetwijfeld die keer dat ie zei "dalijk rechts van de autoweg af..." en ik een tankstation aanzag voor afrit  :oops:  en toen met 100 WHAAM over dat tankstation  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"ik reed mijn instructeur op de weg naar huis altijd weg op zo'n rotonde, en dan vol gas op die cb250 door simpelveld  :twisted:

mijn lompste rijles-actie is ongetwijfeld die keer dat ie zei "dalijk rechts van de autoweg af..." en ik een tankstation aanzag voor afrit  :oops:  en toen met 100 WHAAM over dat tankstation  :oops:


:laughing49so:  :laughing49so:

DeWitte

wel zegeltjes gevraagd?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Ik was vergeten het benzinekraantje open te zetten van 'n kanarie gele cb400 . Na enkele meters viel hij stil middenop een kruising , ik blokkeerde daar de hele zaak, en bleef maar op de start knop drukken. :oops:
Ik dacht zeker dat ik gezakt zou zijn, Maar na afloop kreeg ik toch m'n roze papiertje. In totaal had ik maar 20 min afgereden (na 4 rijlessen) :D
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

of mss al die keren dat ik links afsloeg als er rechts gezegd werd :oops:  :oops:  :oops:


(ja ik weet het...blontt)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "Dwars"wel zegeltjes gevraagd?? :mrgreen:
Smells like rubber