super corsa.. wat doet ie nou?!?

Gestart door WhomBom, 09 november, 2006, 19:11:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

is het normaal dat SC's dit hier doen als ze op zijn, of ben ik echt te lang door aan het rijden?



ik hoop dat ik mn conti's nog krijg voor het weekend, want hier ga ik echt niet meer ver mee rijden  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"of ben ik echt te lang door aan het rijden?

:yes6rs:  :)}

May Day

Ik zie het al, je maakt te weinig stoppies.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke

Citaat van: "May Day"Ik zie het al, je maakt te weinig stoppies.

:stupid:  :laughing49so:

WhomBom

Citaat van: "May Day"Ik zie het al, je maakt te weinig stoppies.

en ik doe nog zo mijn best  :cry:

:mrgreen:

net mn nieuwe banden binnen gekregen, die had de bezorg-gast gewoon op de oprit neergezet  :shock:  gelukkig had mn ma ze gevonden  :?

maar is dat een bekend fenomeen dat die sc's scheuren als ze op zijn? Tot nu toe had ik daar nog niets van gemerkt... maar toen ik effe met duo had gereden en stopte viel me de mond open  :x  misschien te weinig lucht erin voor duo gebruik? ik weet het ook niet, maar he bevalt me niks
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Er wordt als supercorsa-rijder van je verwacht dat je je rubber tijdig ververst :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"Er wordt als supercorsa-rijder van je verwacht dat je je rubber tijdig ververst :mrgreen:

:stupid:

sterker nog..van supercorsa rijders wordt verwacht dat ze de bandjes gebruiken daar waar ze voor zijn....circuit

:wink:

WhomBom

wil ik ook echt een keertje doen, circuit  :yes6rs:

maar dan op rennsportjes  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"wil ik ook echt een keertje doen, circuit  :yes6rs:

maar dan op rennsportjes  :twisted:

whats in a name...metzeler / pirelli..

maaruh..SC's zijn niet voor op straat..je krijgt ze niet warm genoeg op straat (ja alez..guido wel denk ik) omdat ze een ander temperatuurbereik hebben..ze kunnen meer hitte hebben maar ze gaan ook  pas optimaal fuctioneren als er hitte inzit.

gewoon wat eurokes uitgeven een een setje MPP / sportattacks / qualifyers of whatever kopen ipv te rijden op ex-circuitmeuk..

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"maaruh..SC's zijn niet voor op straat..je krijgt ze niet warm genoeg op straat (ja alez..guido wel denk ik) omdat ze een ander temperatuurbereik hebben..ze kunnen meer hitte hebben maar ze gaan ook  pas optimaal fuctioneren als er hitte inzit.

Ik ook niet hoor Hakki, op straat is dat gewoon niet te doen. Maar SC1's hebben méér als genoeg grip op straat, ook als ze nog niet 100% op bedrijfstemperatuur zijn. In het grensbereik geven ze wat minder feedback, maar grip is er meer als voldoende.

Volgende keer ga ik weer voor een D208 achteraan  :D  Heb er nu ong. 3500 km mee gereden en er zit nog redelijk wat profiel op, dat is me nog met geen enkele band gelukt  :shock:  (SC1 <1000, MPP&Diablo <2500) En m'n rijstijl is nog altijd hetzelfde geloof ik. Moet wel zeggen dat die 208 zich heel vreemd gaat gedragen nu hij ver op is... Niet zo zeer qua grip, maar wel qua stuurgedrag (neiging tot oprichten in bochten).

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"Maar SC1's hebben méér als genoeg grip op straat

:stupid:  

meer dan alles wat ik tot nu toe eronder heb gehad, nus snap ik ook wel dat dat niet zooo veel is, omdat ik pas 25.000 km gereden heb ofzo maar toch. Ik had niet verwacht dat ze beter dan de bt090 zouden zijn  :shock:  wel dus
dus al doe je ze misschien een beetje tekort door ermee op straat te rijden, dan nog wil ik een betere band (in mijn maten voordat iedereen mpr begint te roepen  :roll: ) eerst nog zien  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Leo!

Ik vertrouw ook op de weg op Pierelie's!

Als je me al over de Limburgse wegen ziet rijden... is wel alleen met goed weer. Dat scheelt dan wel qua bandentemp.  :D
omp_en_onbezonnen!