Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Aangezien het niet zo handig is om voor elk kleinigheidje een topic te openen als je iets wil zeggen lijkt het me een goed idee om al dat 'geauwhoor' in dit topic te plaatsen?

Ik trap af met een cursus: Hoe verneuk ik 530 euro in stijl?



:shock: ... tis niet de mijne overigens :P
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Iemand ervaring met Motorcentrum Eindhoven? is dat die befaamde "chrashbikesale" :? .  :? d'r staat nl een complete Gs1200 voor bijna 2500 pleuri onder de gangbare "marktprijs".

????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

ik heb er geen erv mee
naked bike or wife,i like it both

Schmetzke

Citaat van: "81"ik heb er geen erv mee

Nee daar hebben we wat aan  :roll:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Iemand ervaring met Motorcentrum Eindhoven? is dat die befaamde "chrashbikesale" :? .  :? d'r staat nl een complete Gs1200 voor bijna 2500 pleuri onder de gangbare "marktprijs".

????

nu je het zegt.........

hebben zij niet bindingen met "Groenen Motoren"?
Die gasten van Groenen kopen i.i.g. alles op wat ooit op een motorfiets geleken heeft!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Ich mot uns effe goan sjiete!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

whahahhaha  :shock:

:roll: heng wessche wa d'r noa
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

hehe .........

ut heit effe gedoerd meh ich been wir terruk!  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

zwoare bevalling??? :lol:  :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

zeker n tweeling  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"zwoare bevalling??? :lol:  :lol:  :lol:

dat niet,
maar de pot is gespleten!  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Iemand ervaring met Motorcentrum Eindhoven? is dat die befaamde "chrashbikesale" :? .  :? d'r staat nl een complete Gs1200 voor bijna 2500 pleuri onder de gangbare "marktprijs".

????

Ben daar vorig jaar eens naar toegereden voor een SP2 .  had interese en wilde evt kopen.  werd me verzekerd dat ie absoluut 100% was.

heb de motor daar uitvoerig bekeken en kwam tot de conclusie dat het een "opgelapt exemplaar" was.

Nu was de prijs opzich behoorlijk o.k , echter ik vindt wel dat ze er bij mogen vertellen dat ie "gefixed" is ipv tegen mij te verkondigen dat ie in "originele nieuwstaat" is.

Hij  zag er dan wel uit als "in nieuwstaat" maar was het in feite niet.
Nu hebben ze aan mij een verkeerde als ik aan het "inspecteren" sla, als er iets gebeurd is aan zo'n motor zie ik het wel.
Voor hetzelfde geldt stopt echter een "nietsvermoedende leek" zijn spaarcentjes of een lening in zo'n "in nieuwstaat" zijnde motor.

niet correct.

er gaan nogal wat "verhalen" de rondte over dat bedrijf, die kan ik echter niet bevestigen.  Er wordt veel gel*ld op internet en zeer zeker wordt soms ook een motorzaak onterecht zwart gemaakt door een schijbaar ontevreden klant..  dat kan veel schade veroorzaken voor de zaak.
Kan dus slechts vertellen "over eigen ervaringen".

:wink:

DeWitte

2500 pleuro verschil met de gangbare prijzen vin ik heeeuuuul veel.  :shock: vertrouw het (motor-)zaakje dan ook niet helemaal :?

of iemand andere ervaringen ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

alaskan4x4

tsja, zie reactie Hakkinnen zou ik zeggen...

kan alleen maar zeggen dat ik daar heel veel (ex-)schademotoren zie staan uit zowel B als NL...

hoeft niet slecht te zijn mits goed gerepareerd natuurlijk, wat wel een k*tstreek is dat ik uit ervaring weet dat er km-standen bij staan die echt niet kloppen

bezint eer ge begint en als je er daar een koopt dan neem iemand mee of breng hem tijdens de proefrit ergens naar toe die er echt verstand van heeft.

 :wink: