Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Ik zou die golf boykes allemaal niet vertrouwen :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 24 februari, 2008, 21:22:55
Ik zou die golf boykes allemaal niet vertrouwen :mrgreen:

Daar zeg je al zoiets, mss maar beter van niet nee  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Net ook die gast van volgende week bij wegmisbruikers gezien... Ben benieuwd, die miste die auto echt maar net!!  :shock:

Opzich een goede zaak dat er niet meer motoren bij wegmisbruikers komen, maar ik vind het wel jammer  :oops:
Zou het programma imo nog leuker maken.

Mounty

de zondagsrijders zijn er ook weer...tis goed weer en dan kom je overal weer de bestuurders tegene, en vooral voor je, die het bord buiten bebouwde kom gemist hebben en niet weten dat je 80 mag...en dat rijd lekker in zo'n porche SUV 50kmh waar je makkelijk 100 kan en 80 mag....pffffff >:(
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Ik had vooral weer veel lol met groepjes wielrenners.
Die zijn imo de veroorzaker van de 'drukte' .  Doordat zij naast elkaar blijven fietsen. Moeten vierwielers erachter blijven sukkelen, zeker als ze ook nog zo'n :guns: volgwagen bij zich hebben.

Niks leuker als je daar met alle macht met tegenmoetkomend verkeer, zenuwachtig gas gevend tussendoor kan vreutelen. Hoor je ze allemaal kwaken die losers  :schater:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Hard  erop aanrijden, twee versnellingen terugschakelen, koppeling los laten en die open bos uitlaten vol laten brullen  op het afremmen van de Duc. Er zijn erbij die dan bijna van de fiets afvallen of net niet in de broek zeiken.
Succes verzekerd ! :twisted:

Herr Tod

Over een tijdje kunnen de bandenplaksets de vuilnisbak in :mrgreen:

Zelf-herstellend rubber

Dus je krijgt lekke band, je trekt de spijker uit de band, wacht een kwartier tot dat spul zichzelf weer heeft gefixed, pompen en je kunt weer verder :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 januari, 2008, 13:08:40
Ik ben boos, ontzettend boos, op dat tuig-schorem, waarom????
Bij een hele goede vriend van mij, die een quad zaak heeft, hebben ze ondanks hele goede beveiliging 12 Quad,s gestolen, v/d merken E-Ton-Yamaha-Polaris, zeer professioneel hebben ze hun slag geslagen, en moeten terplekke goed bekend zijn geweest, en de afvoer, is middels een zeer grote vrachtwagen gebeurt.
Morgen en volgende week ga ik met de vrachtwagen van Gerard, naar de div importeurs, om de voorraad weer aan te vullen.
Ik hoop dat ze dat tuig kunnen traceren, en dan wil ik er wel een uurtje mee gaan "spelen"

En weer heeft dat tuig toegeslagen, nu bij een collega dealer in Breukelen, en weer 10 quad,s, is weer professioneel gebeurt, gezien dat ze gewacht hebben dat het nogal mistig was, om zo niet gezien te worden door de buurt, en het moet weer met een vrachtwagen gebeurt zijn.
Waar gaat dit allemaal naar toe, niet normaal meer.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Hmmm ik ben sinds gisteren begonnen met het bewaren van de bonnetjes bij het tanken. Dan schrijf ik even de kilometers er op voordat ik de teller weer op nul zet en dan weet ik hoe ik heb gereden. 2 bonnetjes... eentje was een mix van binnendoor wat toeren, woon-werk en een keertje snelweg, 1:16,1. Vandaag moest ik naar Ede, tussen die slome hollanders door, 1:21 :lol: Na de zomer weet ik genoeg :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

heb vandaag een zgn. "experia-box" van het-net gekregen waarmee ik kan "surfen en bellen", nou ga ik dat allemaal zelf aansluiten. (jezus wat een kabeltjes en gedoe met code's etc. om Zaadloos te surfen)  :?

mocht ik nou vanaaf niet meer online komen, dan is het mislukt zeg maar :roll:.  :schater: :naughty: ??? :dunno:

en dan zal ik hier es een schreeuw voor hulp laten horen via i-net op ut werk :yes6rs: :confused: :confused:

hebben jullie wel ff rust wa?  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Jammer dat ik middagdienst heb... anders kwam ik kijken :-X Leedvermaak :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 05 maart, 2008, 15:01:12
Jammer dat ik middagdienst heb... anders kwam ik kijken :-X Leedvermaak :mrgreen:

eey, ben hartstikke trots op mezelf  :yes6rs: :cool: werkt al, ook de telefeun :cool:

nu dat kreng nog beveiligen tegen buren en nozems :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2008, 16:07:56
Citaat van: Herr Tod op 05 maart, 2008, 15:01:12
Jammer dat ik middagdienst heb... anders kwam ik kijken :-X Leedvermaak :mrgreen:

eey, ben hartstikke trots op mezelf  :yes6rs: :cool: werkt al, ook de telefeun :cool:

nu dat kreng nog beveiligen tegen buren en nozems :mrgreen:


Ik ben er vanaf vandaag definitief vanaf van het Internetplusbellen van KPN...goedkoper alternatief gevonden.

8MDown en 1Meg up (is het maximum via de ADSL ivm de afstand naar de centrale) en dag en nacht gratis bellen naar vaste nummers in NL. Tevens een gratis account aangemaakt bij Voipbuster zodat ik ook de meeste buitenlanden gratis kan bellen via m gewone telefoon....als tweede lijn..

Dit alles voor bijna 30 euro per maand...bij KPN was ik toch 54 euro kwijt voor hetzelfde bellen en langzamer internet..

enne...toch best vaak zonder telefoon en internet gezeten bij KPN..ik hoop dat het bij jou wel goed blijft werken..


ow ja...ik moet mijn mailadres hier nog ff veranderen.. mijnadres bij KPNPLANET werkt al niet meer..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: FZ_Ron op 05 maart, 2008, 16:57:03
Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2008, 16:07:56
Citaat van: Herr Tod op 05 maart, 2008, 15:01:12
Jammer dat ik middagdienst heb... anders kwam ik kijken :-X Leedvermaak :mrgreen:

eey, ben hartstikke trots op mezelf  :yes6rs: :cool: werkt al, ook de telefeun :cool:

nu dat kreng nog beveiligen tegen buren en nozems :mrgreen:


Ik ben er vanaf vandaag definitief vanaf van het Internetplusbellen van KPN...goedkoper alternatief gevonden.

8MDown en 1Meg up (is het maximum via de ADSL ivm de afstand naar de centrale) en dag en nacht gratis bellen naar vaste nummers in NL. Tevens een gratis account aangemaakt bij Voipbuster zodat ik ook de meeste buitenlanden gratis kan bellen via m gewone telefoon....als tweede lijn..

Dit alles voor bijna 30 euro per maand...bij KPN was ik toch 54 euro kwijt voor hetzelfde bellen en langzamer internet..

enne...toch best vaak zonder telefoon en internet gezeten bij KPN..ik hoop dat het bij jou wel goed blijft werken..


ow ja...ik moet mijn mailadres hier nog ff veranderen.. mijnadres bij KPNPLANET werkt al niet meer..



Ik heb toch al weer een hele tijd internet plusbellen van kpn (van vorig jaar ergens) en nog nooit problemen gehad.
Eergisteren was de telefoon weg, modem resetten en binnen 10 sec. kon ik alweer bellen, internetten is bij mij nog nooit weggevallen.
Bij home lag de internetverbinding regelmatig op zijn reet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

idd, frits, ik heb dan weliswaar HetNet, maar da's ook KPN, never nooit probs gehad. Werkt prima. Nu met "bellen en surfen" ben ik zelfs 1e 6mnd maar 25 pleuro kwijt (aanbieding incl gratis modem) en daarna 35 pleuro p/mnd (zelfde snelheid enzo) en voorheen met een aparte telefoonlijn was ik er pmnd 45 in totaal kwijt. Scheelt alweer een tientje spriet voor de brommert.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away