Hoofdmenu

Karin

Gestart door Karin, 19 september, 2005, 18:08:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er een nieuw forum is. Dus meteen maar even kijken en me dan ook maar voorstellen is wel zo netjes  :wink:

Mijn naam is Karin, ben 41 jaar en heb sinds 4 jaar het rijbewijs. Ik heb momenteel mijn 2e Yamha fazer. Heb nu het 2002 model en die bevalt voorlopig nog prima.

Ik rijd best veel en ben vrij actief als het aankomt op toerritten rijden en motorweekenden. Heb een vrij druk leven en vind het heerlijk om met het motorrijden even "de boel" de boel laten  :mrgreen:

DeWitte

Hoi Karin, Welkom @MFL. 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

eddie

Welkom op MFL

Veel plezier hiero

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Karin

Thanks! Wat me wel opvalt als ik de andere voorstelrondjes lees dat de meeste zich niet ECHT voorstellen. Ons kent ons is "nog" niet voor iedereen van toepassing. Ik ben dus wel nieuwsgierig wie er achter de namen zitten.

Dusss als het niet teveel gevraagd is....opnieuw graag.  :lol:  :wink:

eddie

Citaat van: "Karin"Thanks! Wat me wel opvalt als ik de andere voorstelrondjes lees dat de meeste zich niet ECHT voorstellen. Ons kent ons is "nog" niet voor iedereen van toepassing. Ik ben dus wel nieuwsgierig wie er achter de namen zitten.

Dusss als het niet teveel gevraagd is....opnieuw graag.  :lol:  :wink:

aha iemand die van duidelijkheid houd volgens mij

Herr Tod

Welkom bij MFL... 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Welkom @ MFL
Yamaha rijdster  8)  dus nog iemand met verstand   :wink:


Meeste van ons zijn oud bekende
Proud on the South  

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"Welkom @ MFL
Yamaha rijdster  8)  dus nog iemand met verstand   :wink:


Meeste van ons zijn oud bekende

Dat had ik al begrepen

AngelInMe

Welkom @ MFL Karin, weer een vrouw derbij! :D toppie!



ik heb me wel voorgesteld :lol:

B-Witch

Welkom Karin! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "Karin"vind het heerlijk om met het motorrijden even "de boel" de boel laten  :mrgreen:

ZO moet dat!

welkom!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil


Rookie

Welkom @ MFL :D