Hoofdmenu

waterkruik

Gestart door @Nippon, 03 december, 2006, 09:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Voor "waterkokers" onder ons  :wink:  ze kunnen nu rijden in een kruik  :shock:

http://www.thermoflash.hu/v2/?nid=8



ff op play klikken  :wink:

DeWitte

wat is er mis met een ouwerwetse lange onderbroek Ed ?? :shock: ut moet niet veel gekker worre imo :? is toch net beetje de fun, beetje doorkleumd op je brommert aankomen, opwarmen met hot-choco en een peuk 8) dat onderscheid de die-hards toch van de mietjes die hun brommert ingevet op stal zetten van oktober tot april  :lol: niet???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

fuck m'n hongaars is ook nier meer wat het geweest is  :)}
Smells like rubber

@Nippon

achja.... ik dacht zo komen de suzuki ridders ook eens buiten  :rofl:

B-Witch

Ik kom anders zeer weinig beemers tegen s'morgens rond 7.00 uur als ik naar mijn werk ga :roll:
Die zijn zeker dan hun handvatverwarming nog aan het opstoken :twisted:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ik kom anders zeer weinig beemers tegen s'morgens rond 7.00 uur als ik naar mijn werk ga :roll:
Die zijn zeker dan hun handvatverwarming nog aan het opstoken :twisted:  :rofl:

kijk beemerrijders hoeven niet om 7.00uur op stap, die vertrekken later :twisted: en die handvatverwarming kan per "knopfdruck" gelijk aan. Tis geen Soepzoeki die je met kranten, stro en een doosje lucifers moet voorverwarmen als een ouwe Lanz-Buldog :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik kom anders zeer weinig beemers tegen s'morgens rond 7.00 uur als ik naar mijn werk ga :roll:
Die zijn zeker dan hun handvatverwarming nog aan het opstoken :twisted:  :rofl:

kijk beemerrijders hoeven niet om 7.00uur op stap, die vertrekken later :twisted: en die handvatverwarming kan per "knopfdruck" gelijk aan. Tis geen Soepzoeki die je met kranten, stro en een doosje lucifers moet voorverwarmen als een ouwe Lanz-Buldog :rofl:

jaja, lul je er maar uit :roll:
Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:

:roll: Rijden die niet ook via een omweg om langer van de rit te kunnen genieten??? :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:

:roll: Rijden die niet ook via een omweg om langer van de rit te kunnen genieten??? :roll:


hoezo  :?:

duurt 't zolang voor 't blok warm is


Mmmmm..... vreemd  :!:

:mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:

:roll: Rijden die niet ook via een omweg om langer van de rit te kunnen genieten??? :roll:

ik doe dat wel vaker hoor op een zonnige (koude) winterdag, en dan lekker ergens koffie of choco drinken. ff lekker uitwaaien.
8) Enige waar ik dan last van heb is dat ik dan wat vaker naar het toilet moet. :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

't is jammer dat we op de beemers geen koelvloeistofsysteem hebben, en om nou olie door dat systeem te sturen :shutup:  :shutup:
Sorry 4 pitters, maar jullie laat ik even buiten beschouwing (en de 1 pitters ook, maar die hebben hetzelfde probleem) :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:

:roll: Rijden die niet ook via een omweg om langer van de rit te kunnen genieten??? :roll:

ik doe dat wel vaker hoor op een zonnige (koude) winterdag, en dan lekker ergens koffie of choco drinken. ff lekker uitwaaien.
8) Enige waar ik dan last van heb is dat ik dan wat vaker naar het toilet moet. :oops:


dat hebben veel vrouwen die in de overgang zitten  :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Suzukirijders hoeven geen handvatverwarming, die kunnen wel tegen wat kou :twisted:

:mrgreen:

:roll: Rijden die niet ook via een omweg om langer van de rit te kunnen genieten??? :roll:

ik doe dat wel vaker hoor op een zonnige (koude) winterdag, en dan lekker ergens koffie of choco drinken. ff lekker uitwaaien.
8) Enige waar ik dan last van heb is dat ik dan wat vaker naar het toilet moet. :oops:


dat hebben veel vrouwen die in de overgang zitten  :mrgreen:


:shock:  :shock:  :shock: nu al :?:

ben net pas in de bloei van mij leven :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.