Zwart, Schwarz, Noir, Black

Gestart door DeWitte, 02 januari, 2007, 09:20:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wat is dat toch met de kleur zwart? Karz en Dwars wollen Schwarz 8) (rijmt ook nog es) waarom trekt de kleur Zwart zo vele fans??? :? ook bij auto's (heb 2 zwarte gehad) vind ik het echt kleur nr 1. zou het een psychische oorzaak hebben of ligt het toch dieper? Wat trekt mensen die een zwarte auto/motor/vrouw willen? Het mysterie?



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Zwart is niet onderhevig aan mode of trend.

Er komt een tijd dat zilvergrijs ontzettend ouderwets is , of een typische kleur kenmerkend voor een bepaalde periode. Denk aan auto's die babyblue, donkergroen,knalgeel waren in de jaren 70.
Denk aan de rookgrijze auto's begin jaren 80.

Zwart is nooit gedateerd.

En het belangrijkste.  (Mat) zwarte voertuigen doen denken aan Mad Max  :twisted:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

En zwart is makkelijk schoon te houden in vergelijking met lichte kleuren. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"En zwart is makkelijk schoon te houden in vergelijking met lichte kleuren. :wink:

gaat mss op voor lingerie :rofl: maar al eens een zwarte auto in de was gezet?? ech wel meer werk dan ne witte hoor :? en daarbij ook weer veel sneller vies :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Zwart is mooie kleur maar rood is veel sneller  :wink:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"En zwart is makkelijk schoon te houden in vergelijking met lichte kleuren. :wink:

gaat mss op voor lingerie :rofl: maar al eens een zwarte auto in de was gezet?? ech wel meer werk dan ne witte hoor :? en daarbij ook weer veel sneller vies :yes6rs:

Nee ik heb nog nooit een auto in de was gezet, denk er nog niet aan :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Zwart is mooie kleur maar rood is veel sneller  :wink:

ja ook zo'n uitspraak :? waarom is rood sneller? :?:  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

achja...... je hebt 't of niet


vele willen 't  :wink:


ik heb 't  :mrgreen:


WhomBom

dus de ideale combo is zwart rood  :twisted:  mooi en snel



waarom zwart zo vet is? geen idee... maar het is wel zo  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

zwart is indd het vetste :mrgreen: in combinatie met wit of rood helemaal!

Mounty

idd zwart..en donkerblauw. mijn favo's
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

"I see a red door and I want it painted black" :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"achja...... je hebt 't of niet


vele willen 't  :wink:


ik heb 't  :mrgreen:


als jij nog zwarte tanden had, was je compleet :mrgreen:

wat moet je trouwens met 2 helmen?? :shock:  :? iemand die vrijwillig bij jou achterop stapt??  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod""I see a red door and I want it painted black" :worship-cool:

kzou zeggen... verf m zwart  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Toledo

Dan heb ik de juiste kleuren, snel rood en een mooi zwart blok :nana9oi:

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017