Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Vandaag onze jonge honden gezien en ff mee gebabbeld :mrgreen: Herr Tod met z'n bandiet  8) bij de Motoshop in Margraten :wink: en Schmetzke, slipping and sliding, 8)  bij ut tankstation in Wittem  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Hij ging zeker naar de 'vergadering'.

Agenda punt 1 was het goedkeuren van het huismerk bier

was n leuk "vergadering" ja... punt 2 waren de huis cocktails  :roll

punt 3 was n snelcursus drink &driving  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Gisteren op de monster Pumpke tegengekomen in Valkenburg.
Hij ook op zijn monster. Was dus een "monster" treffen.
Sorry Pumpke ik had geen tijd om te stoppen.

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"Hij ook op zijn monster. Was dus een "monster" treffen.

altijd leuk, zo'n treffen!  8)

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Motzy in het bos met de vlammen KTM 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Vanmiddag Suzuki-Girl :yes6rs:  (lekker stukkie samen getuft) en onderweg kwamen we nog Rvs-gps tegen in begeleiding van z'n vriendin (yep die rijdt ook op 'n Gs 8) )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

rvs_gps

Ja Hub, nou weet je meteen hoe ik aan die 18K met die Metzelers kom, gewoon achter die jongens met die oude Matchless motoren aantuffen. :lol:

DeWitte

twas iig veel te druk in ut heuvelland; kwestie van tijd imo voordat ze daar de boel (naar goed duits-eifel voorbeeld) voor motoren afsluiten. :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

rvs_gps

Ik probeer altijd zo vlug mogelijk Belgie in te rijden, daar is het nog rustig. Die 20 minuten filerijden door het Mergeland neem ik voor lief. Maar je hebt helemaal gelijk.
Als je tegenwoordig leuk wilt toeren moet je gewoon door de week rijden en zeker niet op zondag middag.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"twas iig veel te druk in ut heuvelland; kwestie van tijd imo voordat ze daar de boel (naar goed duits-eifel voorbeeld) voor motoren afsluiten. :evil:

Auto's en bussen nemen meer plaats in dan motoren. Een grote ondergrondse parkeerplaats waar alle auto's verplicht moeten parkeren en vervolgens de bus kunnen pakken naar hun bestemming. Deze bussen zijn voorzien van meerdere zwaailichten zodat ze duidelijk zichtbaar zijn voor de motorrijders. Strak plan?

Ik was gelukkig in de Eifel maar ook daar was het druk. Heuvelland was niet meer normaal, volgens mij zag je geen asfalt meer als je vanuit de lucht naar beneden keek. Alleen maar koekblikjes en snelle stipjes die er tussendoor gaan met een wolk van ergernis er boven :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Ik was ook ff in het heuvelland en vond het allemaal we meevallen..

(Vanuit Ubachsberg-Ees-Wittem-Mechelen-Epen-Camerig-Vijlen-Wittem-Ees-Simpelveld-Kerkrade-Richterich-Aachen-Kerkrade-Simpelveld-Eijs-Ubachberg.)
Bij ijsboer in Camerig was het wel "vol" maar heb toch lekker kunnen doorrijden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "Dwars"twas iig veel te druk in ut heuvelland; kwestie van tijd imo voordat ze daar de boel (naar goed duits-eifel voorbeeld) voor motoren afsluiten. :evil:

En daarom ga ik vanmiddag rijden  :twisted:

Trouwens de meeste wegen zijn in de Eifel door de week wel weer open. :wink:

karz

Citaat van: "FZ_Ron"Ik was ook ff in het heuvelland en vond het allemaal we meevallen..

(Vanuit Ubachsberg-Ees-Wittem-Mechelen-Epen-Camerig-Vijlen-Wittem-Ees-Simpelveld-Kerkrade-Richterich-Aachen-Kerkrade-Simpelveld-Eijs-Ubachberg.)
Bij ijsboer in Camerig was het wel "vol" maar heb toch lekker kunnen doorrijden..

:stupid: Een rondje groot circuitje gedaan, was ram druk, volgende rondje vrij baan..jihaaaaaaaaaa. Weer wat wandelaars boos gemaakt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Met alle respect,
ik snap er geen ruk van wat jullie met "het cirquitje" hebben.

Ik weet wel dat het een leuk parcours is, maar de kans dat je daar lekker kunt raggen op mooi-weer dagen wordt jaarlijks kleiner.

Enerzijds wordt de weg steeds meer misbruikt door ouwe rukkers met een jagershoed, vergezeld van een ouwe taart, die wanhopig trachten om het verbruik van hun Nissan Micra tot 1:30 te beperken.

Anderzijds is het een geliefde plek voor agenten om hun ego op te krikken door in de bosjes te kruipen, met een lasergun in de aanslag. Door dagelijks flink wat bekeuringen uit te schrijven hopen ze er weer een streepje op hun apenpakkie bij te verdienen.
En het is daar gemakkelijk verdiend, want ze weten dat er dagelijks ongeveer 6.391 motoren langsrijden, dus de pakkans is gigantisch!

Nee, dan rij ik liever de Ardennen of de Eifel in. Natuurlijk kun je ook daar door oom agent gepakt worden, maar IMO is die kans een stuk kleiner, en heb je veel minder last van de toeristen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009