Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: BMWhub op 13 september, 2011, 07:35:58
YZF_RON met betere helft van trouwboekje afgelopen zondag in GAIA park zien rondlopen.

klopt idd, ...ik heb jou niet gezien. Was de tweede keer in twee weken daar omdat mijn CF kaart van de camera de eerste keer niks meer deed en dus ik alle foto's nog een keer moest maken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: Motzippaldy op 13 september, 2011, 16:40:33
Citaat van: YZF_Ron op 08 september, 2011, 22:26:20
Motsi op de rotonde in nijswiller...hij op de motor ik in de werkbus....
Klopt dat...zo rond 16.30-16.45 ?

Klopt wel ,normaal ben ik op de fiets maar dit donderdaag was ik op motor  :yes6rs:
Volgende keer tuteren  :lol:

zal eraan denken...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Joker (met een stuk in de v*t en aan ut zingen) samen met zijn beter helft bij "wir sind spitze" in de paardenstal  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Klopt. en noe han ieg pieng in dur bulles ha ha
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Gisteren, zaterdag, Mounty met vrouw en kinderen en nog meer aanhang, 8 man/vrouw sterk waren ze.
En toch weer heel gezellig bij de Hill Climbers dropping.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

das toevallig, ik heb Frits en de Sjeng gezien zaterdagavond... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 21 november, 2011, 05:34:36
das toevallig, ik heb Frits en de Sjeng gezien zaterdagavond... :yes6rs:

:oops: Inderdaad, ik heb De Sjeng ook gezien (en gesproken) en blijkbaar vergeten.  :oops:

:lol: Sorry De Sjeng.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Karin (kent iemand haar nog)  Donderdag bij de Plus in Heerlen, tegenwoordig blond :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 11 december, 2011, 08:56:18
Karin (kent iemand haar nog)  Donderdag bij de Plus in Heerlen, tegenwoordig blond :mrgreen:

Wie zou Karin nou vergeten.

Maar tegenwoordig blond,  :shock: , in welk opzicht ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

als in, haar haar is tegenwoordig blond?

ze zag er goed uit. ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Gisteren, dinsdag, zomaar tijdens het winkelen BMWhub, even gezellig gepraat en toen weer verder.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

#2351
klopt Quattri Frits met wederhelft onmoet. :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

slowrider

neet te geluive  :shock:
quatro frits op eine moandig om veer oer oppe nak 4
verdomd hel de trap aan ut aafrenne :laughing49so:
om noa hoes te goan?
When all else fails, read the instructions

QuattroFrits

Citaat van: slowrider op 10 januari, 2012, 18:28:00
neet te geluive  :shock:
quatro frits op eine moandig om veer oer oppe nak 4
verdomd hel de trap aan ut aafrenne :laughing49so:
om noa hoes te goan?

Lijkt me sterk, ik ren nooit hard een trap af en zeker niet om naar huis te gaan, dan heb ik tijd genoeg en die tijd is op zijn vroegst om 16.25-16.30 uur.
Er zat een "zenuwpees" aan de omroepinstallatie die dacht dat de mensen kunnen vliegen en riep me dus twee keer binnen een paar minuten om en denkt dus dat de fabriek heel klein en erg laag is.
Maar het is al weer lang geleden en ik kan me daar waarschijnlijk niet veel meer van herinneren.  :mrgreen:

Heb ik jou ook gezien ??  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

slowrider

#2354
 :lol: ja en nog mee staan "praten" ook nog  :yes6rs:
vergeleken met andere was het toch rennen :rofl:
When all else fails, read the instructions