Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

#2400
Vanavond, BMW-Hub, Long Tall Pete en nog diverse andere (voor mij) collega's bij het ritje naar een schoolgala in de overste hof, om de dochter van een andere, helaas veel te vroeg overleden, collega naar haar gala-avond te begeleiden.
Het was weer even heel gezellig en de dankbaarheid van de jongedame in kwestie, ze was nog jarig ook  :worship-cool: , was zeer groot.

Nicky, graag gedaan.  :yes6rs:

Zorg dat je snel je motorrijbewijs haalt en rij dan met ons mee.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 26 april, 2012, 20:03:42
foto's????

Er zijn foto's genoeg gemaakt, ik zal eens navraag doen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Een druk gebarende DeWitte en P. in Gulpen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BMWhub

Citaat van: QuattroFrits op 26 april, 2012, 19:48:37
Vanavond, BMW-Hub, Long Tall Pete en nog diverse andere (voor mij) collega's bij het ritje naar een schoolgala in de overste hof, om de dochter van een andere, helaas veel te vroeg overleden, collega naar haar gala-avond te begeleiden.
Het was weer even heel gezellig en de dankbaarheid van de jongedame in kwestie, ze was nog jarig ook  :worship-cool: , was zeer groot.

Nicky, graag gedaan.  :yes6rs:

Zorg dat je snel je motorrijbewijs haalt en rij dan met ons mee.  :yes6rs:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 26 april, 2012, 21:30:47
Een druk gebarende DeWitte en P. in Gulpen.

idd aan de wandel en druk in gesprek, waar was jij?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik reed bergaf in der Golf, muziek stond zacht dus ik was in stealth mode :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

Vandaag desmo gespot en nog even gekletst
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Kan het me bijna niet voorstellen met die drukte, maar de combinatie van een Oranje en een Witte KTM
kom je toch ook niet dagelijks tegen, dus... De Witte en R-yen??? Tussen Slenaken en Epen rond 15/16u

DeWitte

klopt, we waren ff uitwaaien geweest op ut belsj
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: DeWitte op 30 april, 2012, 18:27:25
klopt, we waren ff uitwaaien geweest op ut belsj

Dan hebben we nog op elkaar "gewinkt" hahaha... Ik was met mn VFR
(helemaal in het zwart zoals je weet) en kwam de berg omhoog vanuit
Epen.

R-yen

Citaat van: Yvil op 30 april, 2012, 19:57:35
Citaat van: DeWitte op 30 april, 2012, 18:27:25
klopt, we waren ff uitwaaien geweest op ut belsj

Dan hebben we nog op elkaar "gewinkt" hahaha... Ik was met mn VFR
(helemaal in het zwart zoals je weet) en kwam de berg omhoog vanuit
Epen.

We hebben heel wat "gewinkt" en er is ook veel naar ons "gewinkt". Zelfs door wandelaars en fietsers  :yes6rs:, wat een aardige mensen toch allemaal  :mrgreen:.

crazy j

Joep op de bmw door v'burg  ??

waren met een storing bezig op de whileminalaan
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 15 mei, 2012, 20:00:49
Joep op de bmw door v'burg  ??

waren met een storing bezig op de whileminalaan

Een storing op de Wilhelminalaan en alsof dat nog niet genoeg was kwam er nog een storing langs op een BMW.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

't was me :yes6rs:
Maastricht zat zo vast dat ik via de molen op de Rijksweg naar Cadier en Keer, en  't Rooth naar Valkenburg ben gereden, niet de kortste, wel de snelste weg (als je van snel kunt spreken), ik heb in Valkenburg wel wat mannen aan het werk (nou ja werk) gezien, met meetspul en gaten graven, bedankt namens de tattooshop dat jullie zo snel gewerkt hebben :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.