Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Wie xD is weet ik niet, je ziet meestal door de schittering in de ramen niet wie er in zit.
En ik was inderdaad aan het kijken wie er met die aanhangwagen een wel heel ruime bocht maakte.
Ik stond me echt af te vragen "wat zou zo'n vrachtwagen kosten".  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

Citaat van: QuattroFrits op 10 september, 2012, 17:21:32
Wie xD is weet ik niet, je ziet meestal door de schittering in de ramen niet wie er in zit.
En ik was inderdaad aan het kijken wie er met die aanhangwagen een wel heel ruime bocht maakte.
Ik stond me echt af te vragen "wat zou zo'n vrachtwagen kosten".  :mrgreen:

xD zulle we maar overslaan hahaha, joa dat is inderdaad wel vaker dat je dat net niet ziet, ag ik dacht laat ik eens de vollegdige weg gebruiken, betaal ik toch ook wegenbelasting voor.

hmmmm.... meschien een idee om aan te kaarten bij wegenbelasting, ik rij toch telkens maar op 1 helft van de weg waarom moet ik dan voor 2 betalen :P
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 10 september, 2012, 19:22:25
xD zulle we maar overslaan

Waarom ? , ik wil gewoon weten wie of wat xD is, ik ken geen sms taal als het dat al moet voorstellen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

xD...draai het eens 90 graden naar rechts...dan lijkt het op twee dichtgeknepen oogjes en een open mondje... zoiets als  :mrgreen: maar dan zonder de tanden
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Nu wordt het al duidelijker, bedankt voor de uitleg, je moet het maar allemaal weten.
Dat krijg je waarschijnlijk als je kinderloos bent en gewoon nederlands wilt spreken en schrijven.
Het zal misschien nog ooit wennen.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Yep, diezelfde lelijkerds heb ik ook gezien. :mrgreen:

Al dan niet in de spiegel  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Vanmorgen bij Wealer Heerlen, "Meneer Dautzenberg" himself.  :twisted:
Sorry, maar mij schelden ze daar ook altijd uit met "meneer".  :cool:

Het was even heel gezellig, met koffie en een koekje erbij (zelfbediening, ik weet de weg).  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Welke Dautzenberg?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Dat staat er toch ! , "meneer" Ron himself.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Vorige week zaterdag: Joepie1958 "at the filling station".
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Zojuist  @sambal,  @ his place. Nice to meet you dude.
God Forgives, I Don't

Joepie1958

yeah, busaberke kwam z'n all-road posen, wat een oberaffentittengeiles ding, met een supersound :jack: :cum:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Vanmiddag bij toeval (herkende zijn motor) joepie1958 @ the fillingstation.

En

Busaberke. Ondanks dat het een rondje om de kerk voor je was, hopelijk toch een leuke route?
God Forgives, I Don't

Joepie1958

Idd. DE Sjeng en Busaberke samen op avontuur vanuit mijn werk :worship-cool:
De meest exclusieve spot van zaterdag was echter deze.


Een begin 50er jaren Vignale Fiat met V8 2ltr. motor.
Of mijn spot ook zo'n prijskaartje heeft? kweet niet, zal hem zeker eens vragen als ik hem zie
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.