Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 01 juni, 2013, 19:57:02
Citaat van: Yvil op 31 mei, 2013, 21:08:07
En uiteraard heb ik geen idee meer of ik toen daar was  :P

Alzheimer-light noemen ze dat en zo begint het altijd.  :mrgreen:


Sorry, maar waar had iedereen het over.  :twisted:

:schater:

HD4ever

Gisteravond nog even de Sjeng een handje gegeven op de party bij de B.I.G in Geulle.  :thumbsup:
De S&S streetparty is ook vandaag nog volop aan de gang met veel stuntwerk op het terrein bij de B.I.G.
Wellicht ook leuk voor de kids om te gaan bekijken, en de toegang is vandaag gratis.  :yes6rs:
Zie: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,5043.0.html
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 09 juni, 2013, 10:18:08
Gisteravond nog even de Sjeng een handje gegeven op de party bij de B.I.G in Geulle.  :thumbsup:
De S&S streetparty is ook vandaag nog volop aan de gang met veel stuntwerk op het terrein bij de B.I.G.
Wellicht ook leuk voor de kids om te gaan bekijken, en de toegang is vandaag gratis.  :yes6rs:
Zie: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,5043.0.html

Yep! en zodadelijk weer effe mijn gezicht daar laten zien  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Joker

Vanmiddag bij B.I.G in Geulle   Desmo mit enge sjunne mup en u nog sjunner vruijke  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: Joker op 09 juni, 2013, 15:08:09
Vanmiddag bij B.I.G in Geulle   Desmo mit enge sjunne mup en u nog sjunner vruijke  :)

Ich desmo auch gezeen. Joker auch, mér hér mich neet.
God Forgives, I Don't

Joker

Citaat van: De Sjeng op 09 juni, 2013, 15:12:12
Citaat van: Joker op 09 juni, 2013, 15:08:09
Vanmiddag bij B.I.G in Geulle   Desmo mit enge sjunne mup en u nog sjunner vruijke  :)

Ich desmo auch gezeen. Joker auch, mér hér mich neet.

Zoots doe dan wer op dur pot ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

thedutchrockstar

Wij hadden een r1150r van het forum gespot, inclusief de desbetreffende eigenaar...
Maar wij waren niet herkend  :naughty:
2 wheel madness

Joker

Citaat van: thedutchrockstar op 09 juni, 2013, 20:41:18
Wij hadden een r1150r van het forum gespot, inclusief de desbetreffende eigenaar...
Maar wij waren niet herkend  :naughty:

ikke ? waar ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

thedutchrockstar

Bij het Harley Davidson evenement in Meerssen, ik had je motor gespot maar je reed net weg toen ik jou dr bij zag :mrgreen:
2 wheel madness

Joker

ok. We waren er inderdaad maar een uurtje.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Zojuist thedutchrockstar(??) onder aan de noorderbrug thv de brandweer.  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Mlis27

Citaat van: De Sjeng op 18 juni, 2013, 12:50:04
Zojuist thedutchrockstar(??) onder aan de noorderbrug thv de brandweer.  :yes6rs:

Dat zou volgens mij best goed kunnen :mrgreen:
My bike doesn't leak oil, it marks its territory

thedutchrockstar

 :bye: dat was ik ja
2 wheel madness

Desmo-devil

De Sjeng en Joker @ Bikes & Music

Desmo-devil

Gisteren avond nog een mooi rondje Spa,Malmedy gereden met Pascalsc33, nog veel motorrijders gespot op dat tijdstip. Maar ik geloof niemand van hier.