Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

eey, Ja idd. Denk maak die ff wakker :mrgreen: je zat in je neus te peuteren??? of wrom schoof je niet met da bushok?? :rofl:

;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Nieks neuspeuteren...zat nog aan mijn ontbijtje...paar van die crackers met vruchten erop, lijkt wel veel op wat je uit je neus haalt...
Wakker? wakker genoeg en ik zat al op de witte lijn aan de rechterkant....die bus is nu eenmaal iets breder dan een "normale" auto. Had je btw wel niet zien of horen aankomen.. :oops:..was een beetje op mijn voorganger aan het letten ..die was niet goed wakker..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

FzRon met de jongedames, en Dwars @ Schepers Motoren..
En ja natuurlijk ook Jolanda en Marcel en the guys van That Motortours ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

idem.. :mrgreen: en susukigirl natuurlijk..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Motzy's buurman :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Herr Tod

Kruispunt bij Nijswiller. Ik ging richting het bos en hij ging richting Baanheide.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

BoxerQ en Desmo op de koffie  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik zie niemand meer. Rijden jullie niet ??  Hallo , het is droog en 12 graden ?????????? :mrgreen: :mrgreen:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Vandaag tijdens mijn werk, Angel in Me  :yes6rs:
Long time no see ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

is die nog niet zwanger?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 26 januari, 2008, 21:18:28
is die nog niet zwanger?? :mrgreen:

:dunno: zo te zien niet... mja je weet maar nooit he  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

#1378
Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 januari, 2008, 20:40:33
Vandaag tijdens mijn werk, Angel in Me  :yes6rs:
Long time no see ;)

Inderdaad. druk he ;) nog geen tijd om motor te rijden :? maar dat komt wel weer :yes6rs:

Citaat van: Dwars® op 26 januari, 2008, 21:18:28
is die nog niet zwanger?? :mrgreen:

We oefenen eerst goed ;) (we zijn zelfs al aan het 2e nieuwe bed toe binnen een jaar  :shock:)

DeWitte

eey lovely, 2e bed al binnen 1 jaar?  :shock:

that's the spirit  :yes6rs: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away