Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: crazy j op 09 maart, 2008, 15:18:07
bedankt allemaal

en inderdaad frits heeft gelijk.
ik moet nog minimaal 1 jaartje wachten  :banghead4rv:

Gefeliciteerd jong en 1 jaar is niet zooooooo lang  :mrgreen:
Proud on the South  

QuattroFrits

Gewoon volhouden J. dat jaartje is inderdaad zo voorbij.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Gespot vandaag om +/- 16.35 uur in Geleen, kruispunt Jos Klijnenlaan/Van Aken straat, een platliggende motor, waarschijnlijk omver gereden, Iemand van hier ?
Was volgens mij een blauw/grijze BMW. (weet ik niet zeker, was niet goed te zien op die afstand.)
Had volgens mij wel voorrang op de Jos klijnen laan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ik niet :-X
Maar volgens P2000 was er al om 16.00 uur met spoed een ambulance nodig, we wachten het nieuws even af :oops:, hopelijk valt het allemaal mee
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 13 maart, 2008, 17:23:29
Gespot vandaag om +/- 16.35 uur in Geleen, kruispunt Jos Klijnenlaan/Van Aken straat, een platliggende motor, waarschijnlijk omver gereden, Iemand van hier ?

laten we het niet hopen wa  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 13 maart, 2008, 18:13:36
Ik niet :-X
Maar volgens P2000 was er al om 16.00 uur met spoed een ambulance nodig, we wachten het nieuws even af :oops:, hopelijk valt het allemaal mee

hoeven ze niet ver te rijden  :roll:

uitrit links af en de rechtdoor ik schat 3min  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 13 maart, 2008, 18:30:11
Citaat van: Joepie1958 op 13 maart, 2008, 18:13:36
Ik niet :-X
Maar volgens P2000 was er al om 16.00 uur met spoed een ambulance nodig, we wachten het nieuws even af :oops:, hopelijk valt het allemaal mee

hoeven ze niet ver te rijden  :roll:

uitrit links af en de rechtdoor ik schat 3min  :mrgreen:

Ik denk dat dat toch wel wat langer duurt, Geleen heeft zelf al jaren geen eigen ziekenhuis meer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 13 maart, 2008, 19:07:37
Citaat van: BoxerQ op 13 maart, 2008, 18:30:11
Citaat van: Joepie1958 op 13 maart, 2008, 18:13:36
Ik niet :-X
Maar volgens P2000 was er al om 16.00 uur met spoed een ambulance nodig, we wachten het nieuws even af :oops:, hopelijk valt het allemaal mee

hoeven ze niet ver te rijden  :roll:

uitrit links af en de rechtdoor ik schat 3min  :mrgreen:

Ik denk dat dat toch wel wat langer duurt, Geleen heeft zelf al jaren geen eigen ziekenhuis meer.

is niet relevant  :roll:  daar rukken ze ook niet uit  :lol:

B-Witch

valt mee:

CiteerMotorrijder gewond geraakt bij aanrijding
Donderdagmiddag rond 16.00 uur is een 34-jarige motorrijder uit Geleen gewond geraakt bij een aanrijding met een automobilist.
De motorrijder reed op de Jos Klijnenlaan in Geleen in de richting van de van Goyenstraat. Op dat moment kwam er vanuit de van Akenstraat een 78-jarige automobilist uit Urmond de kruising oprijden. Deze had de motorrijder niet gezien en kon een aanrijding niet voorkomen. De politie onderzoekt de oorzaak van de aanrijding. De motorrijder hield aan de aanrijding een aantal kneuzingen en schaafwonden over.

bron: www.pp24.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 14 maart, 2008, 16:13:37
valt mee:

CiteerMotorrijder gewond geraakt bij aanrijding
Donderdagmiddag rond 16.00 uur is een 34-jarige motorrijder uit Geleen gewond geraakt bij een aanrijding met een automobilist.
De motorrijder reed op de Jos Klijnenlaan in Geleen in de richting van de van Goyenstraat. Op dat moment kwam er vanuit de van Akenstraat een 78-jarige automobilist uit Urmond de kruising oprijden. Deze had de motorrijder niet gezien en kon een aanrijding niet voorkomen. De politie onderzoekt de oorzaak van de aanrijding. De motorrijder hield aan de aanrijding een aantal kneuzingen en schaafwonden over.

:-X :roll:
Proud on the South  

crazy j

her todd in de dorpstraat vamiddag
living the life the way it comes

B-Witch

BMWHub en zijn vrouw, bij Schepers in Brunssum, en natuurlijk ook Black FZ6 aka der Wurstman :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Uhm... Yvil??
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 15 maart, 2008, 16:53:04
Uhm... Yvil??

Jep, excuseer mijn lompheid  :oops: Ten eerste omdat ik je half de weg afsneed toen die Brandweer klaar was (wat waren die eigenlijk aan het doen???) en ten tweede omdat ik niks zei....

Ik wist niet zeker of jij het was, dacht het wel al toen ik je koplamp in m'n spiegel zag (dat licht wil ik ook  :D) en wist het zeker toen je de oprit in draaide. Ik ben nog omgedraaid, maar damn wat ben je snel die deur in. En niet ff kijken als er iemand toeterd he.... Neuh  ;) Volgende keer klop ik wel ff aan  :yes6rs:

B-Witch

gisteren Didll TLR @ our place,
vanmiddag / avond fam Dwars... reuze gezellie weer :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.