Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

#1470
Citaat van: Yvil op 15 maart, 2008, 18:23:22

Jep, excuseer mijn lompheid  :oops: Ten eerste omdat ik je half de weg afsneed toen die Brandweer klaar was (wat waren die eigenlijk aan het doen???) en ten tweede omdat ik niks zei....

Ik wist niet zeker of jij het was, dacht het wel al toen ik je koplamp in m'n spiegel zag (dat licht wil ik ook  :D) en wist het zeker toen je de oprit in draaide. Ik ben nog omgedraaid, maar damn wat ben je snel die deur in. En niet ff kijken als er iemand toeterd he.... Neuh  ;) Volgende keer klop ik wel ff aan  :yes6rs:

:lol: Ja weet je wat het is... als de motor erg warm is dan draait de starter wat moeilijk :oops: Maar ja mag ook wel voor een blok wat er 80.000 op heeft zitten en de motor over de 100.000 :yes6rs: Ik dacht ook al dat jij het was toen ik achter je reed. En ja, de 'inrit procedure' gaat als volgt, inrijden, gas geven, stoppie maken, licht uit, motor uit, deur open, 2 stappen zetten, deur dicht trekken achter de motor... dat stamt nog uit de brommertijd voor het geval zo'n blauwe iets van me wilde :mrgreen: De volgende keer kun je gewoon naar binnen komen :schater:

De brandweer was een tak van die boom aan het verwijderen omdat die erg los hing. Die 2 wat het verkeer regelden zijn broers, ene heeft bij mij in de klas gezeten op het Sophianum en de ander bij WhomBom :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 maart, 2008, 21:21:58
gisteren Didll TLR @ our place,
vanmiddag / avond fam Dwars... reuze gezellie weer :yes6rs:

:shock:    noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!     :cry:

niet ook op mfl... :-X
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

een paso met veel kabaal in mijn straat  :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

#1473
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 maart, 2008, 21:21:58
gisteren Didll TLR @ our place,
vanmiddag / avond fam Dwars... reuze gezellie weer :yes6rs:


:schater: :schater: :rofl:

hahahaha...

karz jong..het geit noa de kloete maan. ;)

Hakinnen

Citaat van: karz op 23 maart, 2008, 11:23:58
een paso met veel kabaal in mijn straat  :shock:

joa,,dat waor ich..
moos de 96 ff wermdreeie.
ging ff uurke bolle

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 23 maart, 2008, 14:46:16
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 maart, 2008, 21:21:58
gisteren Didll TLR @ our place,
vanmiddag / avond fam Dwars... reuze gezellie weer :yes6rs:


:schater: :schater: :rofl:

hahahaha...

karz jong..het geit noa de kloete maan. ;)

uch twiëe op ne knap en nog geine ganse  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Allemaal mensen die (vriendelijk) naar me lopen te zwaaien... en zelfs foto's van me maken?? ??? :schater:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Toch best wat motoren tegen gekomen vandaag, maar goed, geen idee of er iemand van hier tussen zat  :dunno:

Ben weer een rondje Mechelen, Teuven, Slenaken, Epen, enz. gaan maken, dit keer met mevrouw Yvil achterop...
Nou nou wat een feest met al die zondagsrijders in hun koekblikken  :whipping:  :evil:

crazy j

whombom @ plus gulpen

living the life the way it comes

Yvil

Gele koplampen -> Dwars??

Vandaag, iets na 16 uur de Dorpsstraat in Gulpen omhoog rijdend incl. duo-passagier.

Ik kwam in m'n witte koekblik (Seat Inca met verstralers) de berg omlaag.
 

DeWitte

Citaat van: Yvil op 31 maart, 2008, 21:29:00
Gele koplampen -> Dwars??

Vandaag, iets na 16 uur de Dorpsstraat in Gulpen omhoog rijdend incl. duo-passagier.

Ik kwam in m'n witte koekblik (Seat Inca met verstralers) de berg omlaag.
 

klopt, was idd ff in Jullepe  :yes6rs: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

QuattroFrits op chemelot toen hij met collega weg overstak :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Herr Tod

FZ Ron als BB Ron... dat staat dan weer voor bedrijfsbus :lol: Zal wel weer maf hebben uitgezien, zo'n grote hoge BMW GS voor mijn kleine Bandit :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

BMWHub op chemelot toen hij op zijn fietske de kruising over stak.
Maar hub, waar is jouw oranje BMW fietske gebleven, was dit een lichter model ??
En volgens mij een ander merk.

:yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 03 april, 2008, 12:04:27
FZ Ron als BB Ron... dat staat dan weer voor bedrijfsbus :lol: Zal wel weer maf hebben uitgezien, zo'n grote hoge BMW GS voor mijn kleine Bandit :mrgreen:

idd, ene die zit op de motor BMW als een "homo"...de ander als een racer op de suuz ...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009