Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Vandaag een mooie Yamaha Dragstar op DSM terrein, project UH2, iemand van hier toevallig ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

vanmiddag op het einde van de ruilverkaveling een ducatie 1098  :worship-cool: :worship-cool:
living the life the way it comes

Herr Tod

Een bruin figuur op een nog bruinere trial motor en een bruin meisje op een blauw-bruine Yamaha :worship-cool: Ik lag natuurlijk weer eens op mn rug met een bruine Honda op me :rofl: Dat kreeg ik klaar terwijl ik naast de motor stond :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 10 april, 2008, 22:55:59
Een bruin figuur op een nog bruinere trial motor en een bruin meisje op een blauw-bruine Yamaha :worship-cool: Ik lag natuurlijk weer eens op mn rug met een bruine Honda op me :rofl: Dat kreeg ik klaar terwijl ik naast de motor stond :mrgreen:

snap je het zelf nog ??  :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

Citaat van: Herr Tod op 10 april, 2008, 22:55:59
Een bruin figuur op een nog bruinere trial motor en een bruin meisje op een blauw-bruine Yamaha :worship-cool: Ik lag natuurlijk weer eens op mn rug met een bruine Honda op me :rofl: Dat kreeg ik klaar terwijl ik naast de motor stond :mrgreen:

hendig ellendig :mrgreen:

DeWitte

Whom-Bom/Bianca op vakansie geweest?

boe?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 10 april, 2008, 23:02:20
Citaat van: Herr Tod op 10 april, 2008, 22:55:59
Een bruin figuur op een nog bruinere trial motor en een bruin meisje op een blauw-bruine Yamaha :worship-cool: Ik lag natuurlijk weer eens op mn rug met een bruine Honda op me :rofl: Dat kreeg ik klaar terwijl ik naast de motor stond :mrgreen:

snap je het zelf nog ??  :twisted:

Als ik moest gokken waren ze bruin van de modder en is Herr Tod voor de verandering onder zijn motor gebleven, en dit keer zelfs zonder er eerst op
gezeten te hebben  :D

Goed gegokt???

WhomBom

modder roelt  :mrgreen:



alleen de mam is dr niet zo blij mee...  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Yvil

Citaat van: WhomBom op 11 april, 2008, 12:36:13
modder roelt  :mrgreen:



alleen de mam is dr niet zo blij mee...  :D

Hey dat ding herken ik (als ik hem in gedachte rood maak  :mrgreen:) Ik stond een
paar dagen geleden bij het tankstation in Gulpen tegenover je. Ik was met m'n
zwarte VFR en moest m'n bandjes ff pompen.

Bianca

Citaat van: Dwars® op 11 april, 2008, 09:01:21
Whom-Bom/Bianca op vakansie geweest?

boe?

in dn drek in wielder en umstreeke :roll:

Motzippaldy

Citaat van: WhomBom op 11 april, 2008, 12:36:13

alleen de mam is dr niet zo blij mee...  :D

Je hebt vriendin toch  :-X
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: Motzippaldy op 11 april, 2008, 16:23:11
Citaat van: WhomBom op 11 april, 2008, 12:36:13

alleen de mam is dr niet zo blij mee...  :D

Je hebt vriendin toch  :-X

:shock:

:P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

gister Her Tod in z'n oprit bij wat fietsjes..ik kwam langs in de serviceauto met aanhangsel van de plaatselijke garage/tankstation
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Vandaag SuzukiLimburg op zijn rooie motor en SuzukiBabe op een zilvergrijs iets, toch wel vreemd, maar zij heeft goed gereden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Citaat van: FZ_Ron op 20 april, 2008, 09:47:33
gister Her Tod in z'n oprit bij wat fietsjes..ik kwam langs in de serviceauto met aanhangsel van de plaatselijke garage/tankstation

:lol: Ja... was even alles aan het herinrichten. Ook even een ereronde gemaakt met de GSX 750 Chopper tussen de tour wielrenners door :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: