Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Mounty

BTW heb gister in Mechelen, of eigenlijk ff voor Mechelen achter een rood-zwart-witte SM rijder gezeten die richting vijlen reed....Bekende ? schmetske of zo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ik stond langs de zijlijn... bij dat grasveld ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 01 juni, 2008, 14:16:42
Ik stond langs de zijlijn... bij dat grasveld ;)

Niet gezien  :oops: en ik reed niet eens zo hard of zo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Karz, deze week 2 keer bij kerensheide met den Rs op weg naar huis. Ik kwam je tegen met mijn flaggelegden tractor. Waarschijnlijk heb je er over heen gekeken zo laag als ie is :mrgreen:
Smells like rubber

karz

Wat had je ook alweer voor iets ? , dan zal ik er op letten ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 04 juni, 2008, 09:00:03
Wat had je ook alweer voor iets ? , dan zal ik er op letten ;)

ne zwarte Jolf 3 :mrgreen:
Smells like rubber

karz

Citaat van: Steefke™ op 04 juni, 2008, 11:20:59
Citaat van: karz op 04 juni, 2008, 09:00:03
Wat had je ook alweer voor iets ? , dan zal ik er op letten ;)

ne zwarte Jolf 3 :mrgreen:

Ja zoiets valt wel op  :roll: :woohoo:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 04 juni, 2008, 13:10:44
Citaat van: Steefke™ op 04 juni, 2008, 11:20:59
Citaat van: karz op 04 juni, 2008, 09:00:03
Wat had je ook alweer voor iets ? , dan zal ik er op letten ;)

ne zwarte Jolf 3 :mrgreen:

Ja zoiets valt wel op  :roll: :woohoo:
:schater: :schater:
ja daar rijden er maar een paar van rond :mrgreen: Ik zal de volgende keer met het licht knipperen ipv zwaaien.
Smells like rubber

melskeh

Volgens mij is het Karz die mij elke dag met zijn nek aankijkt  :lol:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

Joepie1958

Bijzondere flora en fauna ontdekt


In Eys en omgeving zijn door het Natuurhistorisch Genootschap bijzondere dier- en plantensoorten gevonden. Zo werden de zeer zeldzame vale vleermuis, hazelmuizen, wild kattekruid en de zeldzame aardkastanje aangetroffen.

De dieren en planten werden gevonden tijdens een inventarisatieweekeinde van het genootschap. Niet alleen overdag werd er gezocht, maar ook 's nachts werd gekeken naar de aanwezige flora en fauna in het gebied rondom Eys en het tracé van het Miljoenenlijntje. Volgens het Natuurhistorisch Genootschap is de vale vleermuis de afgelopen 10 jaar pas drie keer in Zuid-Limburg gesignaleerd. Ook is het bijzonder dat hazelmuizen al in juni voorkomen.


Bron: L1

En als ze nog beter had gekeken hadden ze daar ook een zeer bijzonder specimen van de homo sapiens ontdekt (daar waar zo'n campertje op de oprit staat) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Dat die vleermuis vaal is zal wel komen doordat 'ie met het verkeerde wasmiddel gewassen is :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

tsja moeders maakt alles zeer goed schoon  ;) tis een proper meadje wa  :mrgreen:

maa ff serieus, wel mooi dat ze die zeldzame dieren en planten hier nog vinden :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dat bewijst maar weer dat die beesten helemaal niet bang zijn voor crosserts :yes6rs: Nu de natuurfreaks nog overtuigen :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Dwars in  Aelse city mit der jolf zonger daak :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

 :oops: en je zou het niemand vertelle dat ik met dat hok reed :oops:

;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Yvil gisteren in Eys? zo rond 17:15uur vanaf Trintelen achter een jolf cabbie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away