Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ja hier alles goed. Wel druk gehad met verhuizen en dat soort dingen. Maar het wordt nu weer tijd om te gaan motorrijden  :mrgreen:

DeWitte

wanneer gaan we weer "slootspringen" in de eifel ?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 25 februari, 2009, 15:02:59
wanneer gaan we weer "slootspringen" in de eifel ?? :mrgreen:
:schater: :schater: :schater: :laughing49so: :laughing49so: :rofl: :rofl:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

nou..... k'vond 't minder leuk om te zien  :?

moet wel zegge zo'n hondi maakt wel mooie krassen oppe wegdek   :mrgreen:

DeWitte

twas een fireblade geloof ik he? :mrgreen: vandaar de naam wss?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wie wat waar volgens mij heb ik wat gemist
KTM SMT 2011

DeWitte

#1716
Karin is zelfs een tijdje mlf-moderator geweest en heeft toen voor de liefde gekozen :mrgreen: een klasse-weib zoals ze zeggen :yes6rs:.
Tijdens een van onze ritjes is zij met een geleende fireblade een sloot in de eifel ingedoken  :-X ze had het warm of zoiets? ;)
BoxerQ zat erachter en heeft alles gezien, geloof ik, ik merkte het pas later :oops: dat er niemand meer achter me zat :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 26 februari, 2009, 21:28:49
Karin is zelfs een tijdje mlf-moderator geweest en heeft toen voor de liefde gekozen :mrgreen: een klasse-weib zoals ze zeggen :yes6rs:.
Tijdens een van onze ritjes is zij met een geleende fireblade een sloot in de eifel ingedoken  :-X ze had het warm of zoiets? ;)
BoxerQ zat erachter en heeft alles gezien, geloof ik, ik merkte het pas later :oops: dat er niemand meer achter me zat :oops:

dat was tijdens mijn eerste echte rit met MFL....opeens een karin over de weg schuivend zonder motor..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: Dwars® op 26 februari, 2009, 21:28:49
Karin is zelfs een tijdje mlf-moderator geweest en heeft toen voor de liefde gekozen :mrgreen: een klasse-weib zoals ze zeggen :yes6rs:.
Tijdens een van onze ritjes is zij met een geleende fireblade een sloot in de eifel ingedoken  :-X ze had het warm of zoiets? ;)
BoxerQ zat erachter en heeft alles gezien, geloof ik, ik merkte het pas later :oops: dat er niemand meer achter me zat :oops:
duidelijk ben weer bij gepraat
KTM SMT 2011

Karin

Dat was inderdaad nog eens een mooie schuiver. Vond het toen minder leuk aangezien het niet mijn motor was  :oops:

Maar eind goed, al goed. Die motor, idd een fireblade, ziet er nog steeds goed uit.  ;)

Als we gaan rijden, sla ik die 'duikjes' over  :mrgreen:

Herr Tod

Was jij daar ook niet bij toen ik de Duitse autobahn van heel dichtbij had bekeken? :shock: :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 05 maart, 2009, 21:45:59
Was jij daar ook niet bij toen ik de Duitse autobahn van heel dichtbij had bekeken? :shock: :oops:

ik niet..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 05 maart, 2009, 21:45:59
Was jij daar ook niet bij toen ik de Duitse autobahn van heel dichtbij had bekeken? :shock: :oops:

zo jong en al alzheimer: dat was jij, Karen, die dorpsgek Schm*tzke en ikke :yes6rs: ik had het toen nog met Karen erover dat het leek alsof Pa en Ma met de kids onderweg waren toen we daar op het terras zaten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ja dat weet ik, maar was ze er bij... nee toch? Pas later kwamen we elkaar weer bij toeval tegen op de snelweg?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

ow dat zou kunnen :? drank maakt ook hier veel kapot :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away