Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mounty

ja, ik had idd een zwarte jas met rood erin aan, de blauwe hangt nog op zolder en was ik te lui voor om deze af te halen, het leren pak is ff te koud...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Vandaag op de motorbeurs in Hulsberg, Opa en Oma (Joepie en zijn vrouw dus) Desmo, Black FZ6 (blijkbaar nu Dutch FZ6) en natuurlijk Suzuki Limburg.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Volgens mij reed HDforever net weg toen wij aankwamen. Een van de vier hd mannen had een helm met de amerikaanse vlag. Klopt dat?
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: YZF_Ron op 22 maart, 2009, 00:24:17
ja, ik had idd een zwarte jas met rood erin aan, de blauwe hangt nog op zolder en was ik te lui voor om deze af te halen, het leren pak is ff te koud...

Zie je, dan ben je toch een mfler tegengekomen  ;)

Zondag ook nog ff een 120 km's door het heuvelland gemaakt.
Wederom zeeeer veeeeel motoren tegengekomen. Maar geen
bekenden van hier voor zover ik kon zien. Al ging het soms wat
snel om goed te kijken :twisted:

Heerlijk :thumbsup:

Desmo-devil

Wilde zaterdag ook even lekker een stuk sturen, even bij een vriend langs, was die in de garage aan het sleutelen aan zijn project (XS 650). Ben de eerste 3 uur niet meer weggekomen maar het kreng loopt nu wel weer. :-X

Mounty

vanaaf de kids ff alleen thuis gelaten en bij Dwars geweest....

iig Dwars, zijn ega en zijn "vreg oas" gespot  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

vanavond in Wittem, zo rond 18:15uur? (ik zat op de winterspekaftrapmachine :-X) een gele hornet? reed ri Eys. Ik herkende alleen niet wie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 01 april, 2009, 19:03:16
vanavond in Wittem, zo rond 18:15uur? (ik zat op de winterspekaftrapmachine :-X) een gele hornet? reed ri Eys. Ik herkende alleen niet wie?

kan timeeh zijn die woont in voerendaal
KTM SMT 2011

Yvil

Vanmiddag Gassie door de Parallelweg in Valkenburg?

Met rugzak richting nieuwe weg

Gassie

hoelaat was dat dan na 4 uur ofzo
KTM SMT 2011

Yvil

Zou goed kunnen, maar eerlijk gezegt zou ik het niet meer weten :dunno:

Gassie

heb je niet zien staan
KTM SMT 2011

DeWitte

vanmiddag D'r Blieje in Ees aan de kirk, dea woar mit d'r honk aan ut wandele  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

#1753
Zoaterdig, Dwars, in 'ne mini, mit 'ne smajl van oar tot oar (zèg mer deur tot deur!) :D

Blieve lache...8)

QuattroFrits

Suzuki Girl, Mr.Kawa, Desmo Devil in Echt bij Dave.
Zelfs Suzuki Limburg was daar.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.