Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

karz

hakki en jr oppe dr big
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 10 april, 2009, 19:28:07
oppe dr big

Abra cadabra oftewel wat staat hier nou ?

:oops: Sorry maar ik stuur geen sms berichten, ik chat niet en doe niet aan msn en zoiets allemaal en ik heb ook geen kinderen die dat doen, dus voor mij kan ik hier helaas niets van maken.

Op de doktor varken of zoiets ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 10 april, 2009, 20:25:38
Citaat van: karz op 10 april, 2009, 19:28:07
oppe dr big

Abra cadabra oftewel wat staat hier nou ?

:oops: Sorry maar ik stuur geen sms berichten, ik chat niet en doe niet aan msn en zoiets allemaal en ik heb ook geen kinderen die dat doen, dus voor mij kan ik hier helaas niets van maken.

Op de doktor varken of zoiets ?

Gewoon Hakki op zoa een machine

Smells like rubber

QuattroFrits

Duidelijk, bedankt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

jow
moto forum :mrgreen:

maar tis idd best een varken momenteel

;)

geine gezeen
jow..de graasjpoort stong oapuh bie dee van Karz maar aangezeen ich nooits de luuj lestig val fijn doorgetuft

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 10 april, 2009, 23:51:59
jow
moto forum :mrgreen:

maar tis idd best een varken momenteel

;)

geine gezeen
jow..de graasjpoort stong oapuh bie dee van Karz maar aangezeen ich nooits de luuj lestig val fijn doorgetuft

drinks doe ginge koffie da? va al dat zevere kries te toch ein dreug moel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#1776
Citaat van: QuattroFrits op 10 april, 2009, 20:25:38
Citaat van: karz op 10 april, 2009, 19:28:07
oppe dr big

Abra cadabra oftewel wat staat hier nou ?

:oops: Sorry maar ik stuur geen sms berichten, ik chat niet en doe niet aan msn en zoiets allemaal en ik heb ook geen kinderen die dat doen, dus voor mij kan ik hier helaas niets van maken.

Op de doktor varken of zoiets ?

:no: kansloos...

Zo heet dat hok , kan ik ook niets aan doen
, durf te googlen fritz  :yes6rs:

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 11 april, 2009, 08:58:28
Citaat van: QuattroFrits op 10 april, 2009, 20:25:38
Citaat van: karz op 10 april, 2009, 19:28:07
oppe dr big

Abra cadabra oftewel wat staat hier nou ?

:oops: Sorry maar ik stuur geen sms berichten, ik chat niet en doe niet aan msn en zoiets allemaal en ik heb ook geen kinderen die dat doen, dus voor mij kan ik hier helaas niets van maken.

Op de doktor varken of zoiets ?

:no: kansloos...

Zo heet dat hok , kan ik ook niets aan doen
, durf te googlen fritz  :yes6rs:




Dat had ik dus al begrepen, gelukkig ben ik niet alwetend want dan zou ik ook dit geweten hebben.

Volgende keer beter.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

vanmiddag, Desmo vanuit mechelen met zijn zoon achterop en een Busa(berke) in mijn spiegel :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

vanmorgen dwars tussen wittem en jullepe...hij op de motor, ik en Angie in de mercedes-bus.

Vanmiddag nog ff rondje heuvelland, klein zwitserland en stukje parkstad alsook Avantis gedaan met Angie achterop. Niks bekends gezien.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: QuattroFrits op 11 april, 2009, 10:21:33

Dat had ik dus al begrepen, gelukkig ben ik niet alwetend want dan zou ik ook dit geweten hebben.

Volgende keer beter.

Ooh , nou niet meteen de vermoorde onschuld he.
Als je nou had gevraagd 'wat is een dr big ?' , nee je koos ervoor om te schrijven  'jij schrijft wartaal, jij sms-ende msn-ennende jonge junkie' . Dat is wat anders   :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

derde dag op rij dat ik Quatrofritz bezig met ondersteuning van drie collega's een paar schakelaars te plaatsen met een paar lampjes :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Ja Hub, Ik heb jou ook gezien en als je me ,tussen het vlaai eten door, niet verteld had hoe het moest zaten ze er nu nog niet in.

Ook ik word ouder.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Gistermiddag (zaterdag) kwam er een rode Big DR langs getuft.  ;) Ik zou me moeten vergissen maar volgens mij ging Hakki ff bij het crossen kijken.
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: Steefke™ op 19 april, 2009, 11:35:50
Gistermiddag (zaterdag) kwam er een rode Big DR langs getuft.  ;) Ik zou me moeten vergissen maar volgens mij ging Hakki ff bij het crossen kijken.

yep..was ik
niet naar het crossen kijken maar moest ff naar maastricht binnendoor (rij niet graag snelweg met die dikke noppen erop)

;)