Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

crazyJ oppe brommert in gulpen, heerlijk die 2-takt reuk  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

dwars + fam. in gulpen en wittem op de rijksweg oppe fiets
:mrgreen:
living the life the way it comes

Motzippaldy

Een jonge, blonde ,zwetende en rood koppige bergop fietsende man vanmorgen 7:15uur in Simpelveld die (waarschijnlijk) kon niet terug zwaaien naar een toeterende automobilist  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

idd, die blonde jonge god was met ut fietske :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Dwars... Reed langs 't Trepke. Waar we(G-Force, Ms. Timeeh en Timeeh) op advies van je ijs aant eten waren!  :lol:

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 31 mei, 2009, 20:14:39
Dwars... Reed langs 't Trepke. Waar we(G-Force, Ms. Timeeh en Timeeh) op advies van je ijs aant eten waren!  :lol:

lekker he? (en niet te duur wa?) :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Jupz... was idd lekker. Prijzen kun je mee leven!   :lol:

Motzippaldy

Dwars ik heb ook naar jou gezwaaid bij ijsboer maar jij heeft te snel gereden voor iets opmerken  :-X
Proud on the South  

Timeeh

Citaat van: Motzippaldy op 01 juni, 2009, 10:06:45
Dwars ik heb ook naar jou gezwaaid bij ijsboer maar jij heeft te snel gereden voor iets opmerken  :-X

jij zat ook bij de ijsboer?

Motzippaldy

Citaat van: Timeeh op 01 juni, 2009, 11:00:55
Citaat van: Motzippaldy op 01 juni, 2009, 10:06:45
Dwars ik heb ook naar jou gezwaaid bij ijsboer maar jij heeft te snel gereden voor iets opmerken  :-X

jij zat ook bij de ijsboer?

Rond half 7 met familie  :cool:
Proud on the South  

Timeeh

Citaat van: Motzippaldy op 01 juni, 2009, 11:45:45
Citaat van: Timeeh op 01 juni, 2009, 11:00:55
Citaat van: Motzippaldy op 01 juni, 2009, 10:06:45
Dwars ik heb ook naar jou gezwaaid bij ijsboer maar jij heeft te snel gereden voor iets opmerken  :-X

jij zat ook bij de ijsboer?

Rond half 7 met familie  :cool:

Wij zaten er een uurtje later. Dus kan niet zeggen of ik je heb gezien of niet!  :lol:

the Stig

crazy j gistermorgen oppe brommer slippend met 2 scooterrijders. Van onder de tunnel (miljoenenlijntje) de heuvel op richting Bocholtz.

the Stig

Citaat van: Dwars® op 01 juni, 2009, 06:35:14
Citaat van: Timeeh op 31 mei, 2009, 20:14:39
Dwars... Reed langs 't Trepke. Waar we(G-Force, Ms. Timeeh en Timeeh) op advies van je ijs aant eten waren!  :lol:

lekker he? (en niet te duur wa?) :yes6rs:

Idd was lekker ijs!! Voor herhaling vatbaar  :mrgreen:

crazy j

Citaat van: G-Force op 01 juni, 2009, 15:17:20
crazy j gistermorgen oppe brommer slippend met 2 scooterrijders. Van onder de tunnel (miljoenenlijntje) de heuvel op richting Bocholtz.

nop da kan ik niet geweest zijn

mijn brommer staat bij de dealer voor onderhoud ( krijg nieuwe tandwielen + ketting en nieuwe remblokjes achter)
heb helaas al vanaf afgelopen woensdag nie kunnen rijden omdat het achtertandwiel nog niet binnen was .
:(:(
living the life the way it comes

the Stig

Citaat van: crazy j op 01 juni, 2009, 16:32:43
Citaat van: G-Force op 01 juni, 2009, 15:17:20
crazy j gistermorgen oppe brommer slippend met 2 scooterrijders. Van onder de tunnel (miljoenenlijntje) de heuvel op richting Bocholtz.

nop da kan ik niet geweest zijn

mijn brommer staat bij de dealer voor onderhoud ( krijg nieuwe tandwielen + ketting en nieuwe remblokjes achter)
heb helaas al vanaf afgelopen woensdag nie kunnen rijden omdat het achtertandwiel nog niet binnen was .
:(:(
Ok, dacht dat het eenzelfde brommer was als je avatar vandaar