Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Citaat van: Gassie op 12 juli, 2009, 18:52:50
Citaat van: Timeeh op 12 juli, 2009, 18:25:28
Net Mr & Ms Gassie. Ik weet niet wat jullie aan het doen waren... Maar aan straat??  :-X :naughty:
ik weet niet waar je het over hebt  :-X :shock: :oops: trouwens was dat eeeuuuhh op de fazer (ben haar naam kwijt)

Dan ga ik er niet verder op in!  :lol:. Maar dat was inderdaad Renée op de Fazer!  :lol:

Gassie

zaterdag om 17:15
volgens mij joepie die tussen de rij auto,s doorreed richting geusselt komend van de noorderbrug  :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

QuatroFrits tussen de antiek :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 19 juli, 2009, 12:36:10
QuatroFrits tussen de antiek :mrgreen:

Past bij mijn leeftijd.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Citaat van: Gassie op 19 juli, 2009, 09:51:53
zaterdag om 17:15
volgens mij joepie die tussen de rij auto,s doorreed richting geusselt komend van de noorderbrug  :yes6rs:

it wasn't me :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

gisteren HDforever, vandaag desmo en mijzelf op bikes&music
God Forgives, I Don't

Timeeh

Onze Dakar rijder 2x!  :lol:

DeWitte

ja en Timeeh ook 2x  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Dwarske op z'n megavette ktm  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil

Citaat van: karz op 24 juli, 2009, 18:13:25
Dwarske op z'n megavette ktm  :yes6rs:

Net Mr & Ms Dwars in het Vijlener bos op wat idd een megavette KTM is  :worship-cool:

DeWitte

Yvil oppe VFR kan zijn bochtjes steeds mooier maken  :yes6rs: strakke rijstijl :cool:

en Steefke ook nog gespot vandaag in Aelse ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2009, 21:19:26
Yvil oppe VFR kan zijn bochtjes steeds mooier maken  :yes6rs: strakke rijstijl :cool:

en Steefke ook nog gespot vandaag in Aelse ;)

Kort maar krachtig. Gaaf machien manne :worship-cool: en nog een veul gavere sound :yes6rs:
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2009, 21:19:26
Yvil oppe VFR kan zijn bochtjes steeds mooier maken  :yes6rs: strakke rijstijl :cool:

en Steefke ook nog gespot vandaag in Aelse ;)

Thnx  :oops: Maaruh je geeft dan wel ook het goede voorbeeld als voorrijder  :worship-cool:

DeWitte

Was ut Dillinger of Herr Tod waar ik net saampjes een rondje circuitje mee heb gedaan?  :dunno: Er zaten iig kogelgaten in zijn Gixxer :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Roger Thewissen van THAT in zijn leskoekblik hier in de straat met Crazy J aan ut stuur  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away