Miljaar wat een wind!

Gestart door Zwerver, 18 januari, 2007, 16:42:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

120 vind ik een mooie snelheid bij zo'n wind :roll: Als een windstoot komt legt de motor zich plat en als je gas er op hebt ga je gewoon rechtdoor en verschuif je bijna niks. Alleen als er een auw kut met 40 voor me rijdt heb ik er last van :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"
Je bent gek als je met dat weer van gister op een motor stap :!: :!: :!: En ze hebben er woensdag al voor gewaarschuwd....

:rofl:  

Citaat van: "Herr Tod"120 vind ik een mooie snelheid bij zo'n wind :roll: Als een windstoot komt legt de motor zich plat en als je gas er op hebt ga je gewoon rechtdoor en verschuif je bijna niks. Alleen als er een auw kut met 40 voor me rijdt heb ik er last van :?

:stupid:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Herr Tod"120 vind ik een mooie snelheid bij zo'n wind :roll: Als een windstoot komt legt de motor zich plat en als je gas er op hebt ga je gewoon rechtdoor en verschuif je bijna niks. Alleen als er een auw kut met 40 voor me rijdt heb ik er last van :?

:stupid:

kan hier wel nu roepen dat dit een ongenuanceerde uitspraak, die gewoon nergens op gefundeerd is, maar betwijfel of het nut heeft  :?

alez, leg me dan uit waarom: die motorrijders die tijdens deze storm (1 in NL en 5 in GB ) gisteren zijn overleden, begrepen zij dan deze boven omschreven "survival tactiek"  niet?  :? Die reden dus te langzaam bij rukwinden van tot 130km/h?

na?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

CiteerDie reden dus te langzaam bij rukwinden van tot 130km/h?

na?

Schijnbaar?

Schmetzke

Citaat van: "Bianca"
CiteerDie reden dus te langzaam bij rukwinden van tot 130km/h?

na?

Schijnbaar?

:stupid:

:rofl:

Gewoon vollegaas, af en toe uitwijken voor een omvallende boom :mrgreen:

DeWitte

ja lach er maar schaapachtig om :? zal je kameraad wezen die je de laatste dienst mag bewijzen: wat ne kutpraat :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

heeft imo niks met stuurmanskunst te maken, als 1 meter voor je voorwiel een tak landt doe je daar niks meer aan, als op de autoweg een tak tegen je hoofd aan vliegt net zo min. Natuurlijk kan je onder normale omstandigheden dezelfde lullige flauwekul gebeuren, zoals een jaartje of 2 geleden eentje die op de autoweg in botsing met een duif oid kwam en het niet overleefde  :?  Maar met zo een noodweer wat gaan rijden als het niet hoeft...  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Met zo'n noodweer rijden is idd niet de beste taktiek nee,
Maar gistermorgen dacht ik ook nog: Ach het valt wel mee, hebben het weer eens helemaal mis daar in de Bilt...Tot ik op de Windraak in het open veld mijn autootje nauwelijks nog in rechte lijn kon sturen.
Mss zijn er mensen met hetzelfde idee toch op de motor gestapt, en hebben zich zwaar vergist. :?

Maar om nu te gaan roepen dat je willens en wetens in dat weer wil gaan rijden, dat vind ik niet Stoer, dat vind ik gewoon OLIEDOM :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

De wind is het probleem niet, de troep wel. Maar het is vrij logisch om hard te rijden, hoe harder de wielen draaien hoe minder snel je verschuift over de weg. Stuur maar eens even snel door een S-bocht met 120 als met 40. Daarnaast denk ik dat je op de motor een minder grote oppervlakte hebt dan met een auto, waar de wind tegen kan duwen. Hoe dan ook, ik heb het tijdens de afgelopen 2 stormen getest door net naast de middenstreep te gaan rijden en bij hoge snelheid verschoof ik veel minder dan met lage snelheid.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Heeft ook wat met het wegdek te maken, als dat ram nat is, ga ik echt niet maximaal tegenhangen als ik in een snelwegbocht over een brug rij.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.